ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۶۰۰ نفر از مديران شهرداری تهران از بازنشستگان نهادهای نظامی هستند

احمد حکيمی‌پور، نائب‌رئيس شورای شهر

احمد حکيمی‌پور، نائب‌رئيس شورای شهر تهران، اعلام کرد که حدود ۶۰۰ نفر از مديران شهرداری تهران بازنشستگان نهادهای نظامی - انتظامی هستند.

به‌گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا) احمد حکيمی‌پور با بيان اين خبر گفت: "نبايد افرادی را که تحصيلات و تخصص مديريتی آن‌ها با موضوع شهری مطابقت ندارد در شهرداری آن هم در رده‌های بالايی حضور داشته باشند."

وی افزود: "اين افراد کار انتظامی کرده‌اند چگونه می‌توانند کار خدماتی و شهری کنند، قرار اين بود ساختار اصلاح شود اما به هر دليلی به تعويق می‌افتد."

محمدباقر قاليباف شهردار کنونی تهران خود پيشينه نظامی دارد.

به‌گفته نائب‌رئيس شورای شهر تهران حضور اين افراد در شهرداری موجب شده است تا افرادی که تخصص کافی در سيستم شهرداری دارند، دچار سرخوردگی شوند.

احمد حکيمی‌پور تأکيد کرد: " اينجا بلديه است نه نظميه کارشهرداری متفاوت از کارهای ديگر است ما اين موضوع را به صورت تذکر جدی با شهردار اعلام کرده‌ايم و اميدواريم عملياتی شود."

وی گفت، محمدباقر قاليباف، شهردار تهران قول داده بود که اين نيرو‌ها تا پايان مهرماه از شهرداری تهران بروند که تاکنون قدمی در اين حوزه برداشته نشده است.

محمدباقر قاليباف خود از نظاميان پيشين است و پيش از آن‌که شهردار تهران شود در قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران، نیروی هوایی سپاه و نیروی انتظامی سمت فرماندهی داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    معنای بازنشستگان نهاد انتظامی که معلوم است، یعنی کمیته چی های سابق. ولی معنای بازنشستگان نهاد نظامی چیست؟ یعنی کسی از ارتش در شهرداری استیا سپاه ؟ یک زمانی سروصدا بلند شد که سالها است گوشت های آلوده وارد می کنند . بعد گفتند «یک نهاد نظامی » وارد می کند. معلوم شد آن «نهادنظامی» همان سپاه است. آقا دو نهاد نظامی که بیشتر نداریم. اگر ارتشی هستند بفرمایید ارتشی ، اگر پاسداران هستند چرا آدم را گیج می کنید؟ این هم محدود به شهرداری نیست، پاسدارها مانند آخوندها همه جا هستند. تخصص هم نیاز نیست. همه هم دکتر هستند، مانند آخوندها که دکتر و استاد (!) حوزه و مدرس (!) دانشگاه هستند و در همه کاری از رهبری کشور گرفته تا هرکاری که بگویید جز کار آخوندی هستند، تخصص عهم نمی خواهد. کی جرات دارد بگوید تخصص ندارید؟ از سالهای 60 گفتند که تخصص نمی خواهیم، تعهد باید داشته باشید، تعهد به ولایت فقیه که خودش هم سردسته اینها است. تخصصی ندارد ولی در همه کاری مداخله دارد و ارشاد می کند و عده ای هم سخت مشغول یادداشت برداشت می شوند! از رئیس جمهور و رهبر و .... پیوسته دنبال یک میکروفن هستند تا روضه خوانی کنند. این سالها آخوندها رئیس دانشگاه هم شدند ! هم پاسدارها و هم آخوندها . جایی نیست که آنها آنجا را بلانسبت «جایی» نکرده باشند.