ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گمرک ايران: بهبود ۱۱ درصدی تجارت ايران با کشورهای ۱+۵

گمرک ايران اعلام کرد که

گمرک ايران اعلام کرد که مبادلات بازرگانی ايران با کشورهای عضو گروه ۱+۵ در ماه گذشته ۱۱ درصد بهبود يافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، گمرک ايران گفته است، مجموع مبادلات بازرگانی ايران با کشورهای عضو گروه ۱+۵ شامل آمريکا، روسيه، چين، فرانسه، بريتانيا و آلمان، در ماه گذشته به دو ميليارد و ۲۶ميليون و ۱۴۷ هزار دلار رسيد که اين ميزان در مقايسه با آذرماه سال جاری خورشيدی ۱۱درصد افزايش يافته است.

به‌گفته گمرک ايران مجموع مبادلات تجاری ايران با گروه ۱+۵در آذرماه سال جاری يک‌ ميليارد و ۸۲۹ ميليون و ۳۸۷ هزار دلار بود.

همچنين مبادلات بازرگانی ايران با گروه ۱+۵ تا ابتدای بهمن‌ماه سال جاری به ۱۷ ميليارد و ۶۲۵ ميليون و ۵۵۰ هزار دلار رسيد.

کمترين ميزان مبادلات تجاری ايران در ميان اعضای گروه ۱+۵ به آمريکا اختصاص دارد. مجموع مبادلات دو کشور در اين مدت از ۹۳ ميليون و ۳۱۷هزار دلار فراتر نرفت. از اين ميزان سهم صادرات ايران به آمريکا فقط ۶۴۹ هزار دلار بود.

همچنين بيشترين ميزان مبادلات بازرگانی ايران در ميان اعضای ۱+۵ به چين اختصاص دارد. مجموع مبادلات بازرگانی ايران با چين در اين مدت به رقم ۱۳ميليارد و ۲۶۱ ميليون و ۶۳۷هزار دلار رسيد که از اين ميزان، هفت ميليارد و ۳۵۶ ميليون و ۲۴۴هزار دلار سهم واردات ايران از چين بوده و پنج ميليارد و ۹۰۵ ميليون و ۳۹۳ هزار دلار سهم صادرات ايران بوده است.

صادرات ايران به کشورهای گروه ۱+۵ در ۱۰ ماهه سال جاری شش ميليارد و ۵۱۷ ميليون و ۱۸هزار دلار بود و ايران در اين مدت از گروه ۱+۵ به ميزان ۱۱ ميليارد و ۱۰۸ ميليون و ۵۳۲ هزار دلار انواع کالا وارد کرد.

گمرک ايران می‌افزايد تا ابتدای بهمن‌ماه سال جاری در مجموع ۲۵درصد از کل تجارت خارجی ايران، سهم شش کشور عضو گروه ۱+۵ بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    گمرک ایران اعلام کرد که مبادلات بازرگانی ایران با کشورهای عضو گروه ۱+۵ در ماه گذشته ۱۱ درصد بهبود یافته است. ما این حرفها را قبول نداریم و دست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را درکار می بینیم. یک عده مفسده جو دنبال این هستند که روابط با شیطان بزرگ برقرار شود، آن وقت روابط ما با بردران روسی و چینی و عرب در جنوب خلیج فارس ( بقول برادران بشار اسد و سیدحسن نصراله و برادران فلسطینی : خلیج عرب ) بهم بخورد. مگر وارد کردن کالاهای غربی و صهیونیستی از برادران امارات به چند برابر قیمت چه عیبی دارد؟ خوب نوش جانشان، برادران ماهستند، حالا اگر ما را مسلم نمیدانند ندانند. اسرائیل باید نابود شود تا برادران عرب ما با خیال اسوده بیایند این ایران را نابود کنند تا اسلام زنده بشد. مگر این برادران چینی چه بدی کردند که کالاهایی به آن خوبی آنها بازارهای ما را پر نکند آنوقت برویم دنبال کالاهای امریکایی؟ حالا اگر برادران روحانی و سران حکومتی ما رفتند برای خودشان و بچه هایشان از کشورهای غربی اقامت و نمی دانم گرین کارت و کوفت و چیزهای دیگر گرفتند، آن هم برای شوکت اسلام و حفظ نظام است که اوجب واجبات است. من احساس خطر می کنم،برای روحانیت معظم برای مراجع عظام برای اسلام برای حوزه های علمیه برای سشرداران سپاه پاسداران و برای جمهوری اسلامی و برای رهبر فرزانه و با بصیرت احساس خطر میکنم . اگر با امریکا روابط برقرار شود آن وقت نیازی به اینها نباشد و مفسده بشود؟ یعنی آخوند ها بازهم صدقه خور و مرده خور شوند و برخی از برادران لات ما از سپاه و مجلس و جاهای دیگر بروند پی کارشان ... ؟ماشااله همه دکتر شدند! من احساس خطر می کنم که این ملت آزاد و بی بند وبار شود و این روضه ها و اسلام عزیز و این گریه ها را از ما بگیرند . من ازاین دانشگاه ها که مرکز علوم غربی و مرکز مفسده است احساس خطر میکنم . امت حزب اله حاضر در صحنه بیکار ننشینند. یک وقت دیدید خدای نخواسته این بنیادهای مستضعفان ، بین المللی القدیر ، شهید، 15 خرداد، علوی .... ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) ، بنیادهای بین المللی اطلاع رسانی شیعه، اهل بیت، ... و این دست آخر بنیاد بین المللی حضرت علی اصغر ، بنیاد فلسفه صدرا، بنیاد های دیگر ، دارایی های بنام امام رضا و بکام ما، دارایی های حضرت عبدالعظیم ( شاه عبدالعظیم سابق ) ، مخابرات، پیمانکاری های سپاه، نفت هایی که فروخته میشود ( چه آنها که به حساب خزانه می آید چه آنها که روی دریا می فروشند و پولش را در خارج برای ما نگه میدارند، سرمایه هایی که بنام آدمهایی مانند بابک زنجانی است ولی در واقع مال ما است و ..... همه از دست میرود ، یعنی مملکت از دست ما میرود. آنوقت ما دوباره برویم روضه خوان و صدقه خور و مرده خور بشویم؟ چه کاری بلدیم و چه سودی داریم؟