ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روحانی: ايران می‌تواند در ميان ۱۰ کشور برتر اقتصادی جهان قرار گيرد

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران، امروز،

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران، امروز، دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه در ديدار با سفيران و نمايندگان خارجی مقيم تهران گفت ايران می‌تواند در سه دهه آينده جزء ۱۰ کشور اقتصادی برتر دنيا شود.

حسن روحانی در اين ديدار گفت: "جمهوری اسلامی ايران در زمينه اقتصادی آمادگی دارد که با همه کشورهای علاقمند به سرمايه‌گذاری در ايران که دارای منابع قوی و جوانان تحصيل‌کرده است همکاری کند."

رئيس‌جمهور ايران گفت: "ما آماده همکاری و حضور کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ در ايران هستيم."

به‌گفته حسن روحانی "اين ظرفيت در ايران وجود دارد که در سه دهه آينده جزء ۱۰ کشور برتر اقتصادی دنيا قرار گيرد."

وی تأکيد کرد که به‌رغم "ندای مخالف برخی" امروز ايران برای اين کار آمادگی کامل دارد و در حال توافق برخی شرکت‌های بزرگ بين‌المللی است.

روحانی گفت آثار اين توافق‌ها بعد آشکار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    البته که ایران میتواند. اما بشرط آنکه دسته گلی نمایشی و پرچم در کنار و عکس نمایشی در بالای سر و دروغگویی از دهان و نمایشات مذهبی جای خود را بدهد به صداقت و عدالت و مساوات و آزادی بیان و کار و کوشش و برای یکدگر زندگی کردن و توزیع عادلانه ثروت و غیره.    

  • بابک

    آقای روحانی می گوید «ایران می‌تواند در سه دهه آینده جزء ۱۰ کشور اقتصادی برتر دنیا شود »! ایشان خوب میدانند که در چشم انداز ( برنامه بلندمدت ) ایران 1400 که به تصویب ولایت امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه رسید قرار بود ( است ) ایران در سال 1400 یعنی هفت سال دیگر یکی از پیشرفته ترین کشورها باشد. ایشان تازه آمده میگوید تا سی سال دیگر ... ! یادم هست که امام پس از انقلاب فرهنگی (!) گفته بود که به ملت شریف عرض میکنم که کشور تا 5 سال اینده چه پیشرفتهای درخشانی خواهد کرد! پیش از آن هم قول ای و برق و اتوبوس و .. رایگان و مقام اننسانیت و ... داده بود. ولی امت حزب اله حاضر در صحنه و ملت شریف، احساساتی و فراموشکار است و آخوند فریبکار و وقیح . همین هم زمینه سوء استفاده سران نظام مقدس شده و میشود. اگر این مردم دانایی و هشیاری بکار آورند و ایران دارای حکومت نسئول و ایرانی شود اطمینان دارم که در مدت حدود ده سال یکی از پیشرفته ترین کشورها می شود. کشور کوچک مالزی بدون نفت و بدون این که مانند ایران دارای استعداد انسانی مانند ایران و موقعیت استراتژیک کم مانند باشد، توانسته در مدت دو دهه چنان پیشرفت کند که می بینیم. چرا ایران نتواند در مدت ده سال پیشرفت کند؟ ولی تا این حاکمان و این حکومت هست هیچ امیدی به پیشرفت نیست. شهروند درجه سه

  • بابک

    سه دهه؟! به خدا با این حکومت، سی دهه هم بگذرد جز تیره روزی و عقب ماندگی و ناامنی بیشتر، گسترش هرگونه فساد ، غارت بیش از پیش سرمایه ها توسط حاکمان و وابستگانشان چیزی برای این مردم نخواهید بود. ایران سه دهه پیش ( پیش از انقلاب) را با مالزی ، کره جنوبی ، سنگاپور ، چین و ترکیه و شیخ نشین های جنوب خلیج فارس مقایسه کنید و ایران امروز را با یادشدگان بسنجید. سه دهه دیگر اگر خدای نخواسته بر سر قدرت بمانید وضع ایران بسیار بسیار بدتر ازاین خواهد شد. رحیمی رئیس وقت دیوان محاسبات که بعد معان اول رئیس جمهور شد د رخرداد سال 87 به مجلس گزارش داد که نیمی از درامدهای نفتی سال 86 درحدود 33 میلیارد دلار هنوز به خزانه واریز نشده !الهام سخنگوی دولت خندید و گفت «بروش خودش واریز میشود!» . سال بعد همین گزارش را در باره درامدهای نفتی سال 87 داد. تا کنون هیچ گزارشی از واریز شدن آن همه پول به خزانه داده نشده. آن همه پول کجا رفت ؟ 18/5 میلیارد دلار که در مرز ترکیه گرفتند چه شد ؟ ازاین پولها زیاد رفت. به نظرم در جنوب لبنان انبار می شود. تازه اینها پول نفتهایی است که ثبت میشود آن نفتهایی که روی دریا میفروشند و ثبت نمی شود جز اینهاست ! درامدهای بنیادها و ستاد فرمان هشت ماده ای امام و مخابرات و آستان امام رضا و ..... پیمانکاریهای نجومی سپاه و .... سر به آسمان میزند. فساد بندبند وجود این حکومت را گرفته و کسی از آلودگی برکنار نیست.از بالا تا پایین الوده اند. هرکس تاکنون اعتراضی کرده یا گزارشی داده ( مانند پالیزدار ) پدرش را درآوردند. با این همه فساد شعار پیشرفت میدهید؟ شرم هم خوب چیزی است. صدای مصباح منحوس بازهم درامد و سخن از ارزشها گفت! ارزشهایی که جز منافع برای این فرومایگان و تیره روزی مردم چیزی ندارد. منافع خود را در خطر می بیند. نیاز به دشمن تراشی دارند. بی دشمن کار اینها نمی گذرد. چنان که بقول خمینی هر روز جنگ برای اینها نعمت بود. هیچ راهی برای این ملت نیست جز این که حکومتی ایرانی و مردمی برسرکار آید. آزموده را آزمودن خطاست.

  • mahdi

    joke sal!!! LOOOOOOOOOOOOOOOOL