ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: سکوت را نشان دهید تا آن را بشکنم

محمود احمدی نژاد رییس جمهور

محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله ابطحی در دانشگاه امام صادق تهران،  به برخی پرسش‌های خبرنگاران جواب داده است.

خبرگزاری دانشجويان ايران (ایسنا) می‌نویسد «احمدی نژاد ابتدا با این تصور که جمع خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه امام صادق هستند، با آنها به گرمی احوالپرسی کرد و بعد از این که پی به اشتباه خود برد، از جمع خبرنگاران خارج شد.»

او در بازگشت از مسجد دانشگاه دوباره به میان خبرنگاران رفته و پاسخ سوالات آنها را داده است.

از احمدی نژاد سوال شده که آیا صحت دارد که وزیران دولت دهم در حال آماده شدن برای حضور در انتخابات مجلس دهم هستند؟ او در پاسخ گفته است که «من سخنگوی خودم هستم و سخنگوی دیگران نیستم.»

احمدی‌نژاد در جواب این پرسش که "چرا سکوت خود را نمی‌شکنید؟" گفته است: سکوت کجا بوده؟ شما سکوت را به من نشان بدهید تا آن را بشکنم.

پس از پیروزی روحانی، کمتر سخنی از احمدی نژاد شنیده می‌شود. او تنها یک بار در پاسخ به گزارش صد روزه روحانی در تلویزیون، نامه‌ای نوشت و روحانی را دعوت به مناظره کرد  اما پاسخی از او نگرفت.

 او در برابر سوالاتی چون توافق ژنو یا سبد کالا نیز لبخند زده و چیزی نگفته است.

به عقیده بسیاری از کسانی که احمدی‌نژاد را می‌شناسند، سکوت چند ماهه اخیر او می‌تواند "آرامش قبل از توفان" باشد.

رئیس جمهور پیشین ایران در شب تولد خود و در میان حامیانش در محله نارمک، سخن از آینده‌ای گفته بود که بازهم به فضای سیاسی ایران بازخواهد گشت.

او گفته بود:« انشاءالله چهار سال دیگر مجددا دعای اللهم عجل لولیک الفرج بالای سایت ریاست جمهوری نقش بربندد. او گفت دعا کنید تا چهار سال نشده این شعار را بر بالای سر در کاخ سفید ببینیم.»

به نوشته برخی رسانه‌ها، او دیداری نیز با سید حسن خمینی داشته که در آن با انتقاد از دولت روحانی گفته بود: «خودم شخصا با خیلی‌ها مرتبط هستم. مردم از دولت ناراحت هستند. روحانی برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و این جواب نخواهد داد و مردم هم به زودی خواهند فهمید. حالا دیگر کشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشکل من بودم!»

او در این دیدار که نه تکذیب شد و نه تایید در مورد رابطه با آمریکا نیز گفته بود:« زمان من بهترین موقع برای این کار بود. آن موقع باید نرمش قهرمانانه مطرح می‌شد که نشد! هاشمی الان دور برداشته، آن موقع از من می‌ترسید. روحانی هم با عملکرد بدش کار را به جایی خواهد رساند که مردم به این حرف برسند که اشتباه کرده‌اند که به او رای داده‌اند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    و این قربون رفتنها مثل قربون رفتن در کامنت بالا دروغ دیگری است در ادب و فرهنگ پوشالی ما ایرانیان. چر ا که قربون رفتن و قربانت یعنی حاضر به قربانی شدن و حیات خود را باختن از برای طرف مخاطب. آیا پس مثلأ شخص ایرج و یا بهمن در بالا حاضر است واقعأ از برای شخصیت سر تا پا دروغی چون احمدی نژاد و امثالهم قربانی گردد؟ به عبارت دیگر حال گرفتن کجا و حقه بازی و دروغگویی کجا؟

  • iraj

    قربون احمدی نژاد برم. بالاخره حال روحانی رو میگیریم

  • Majid

    دعای اللهم عجل لولیک الفرج که انگار تنها دعایی است که احمدی نژاد  بلد است و مرتب آنرا بلغور میکند مطلقأ ریشه قرآنی ندارد و دعای ساخته شده توسط گروه حجتیه است که نه تنها از برای خدا شریک قائل شده بلکه ظهور آن شریک پنهان شده در چاه جمکران را هم از خدا میخواهند! و این شعار بر بالای کاخ سفید هرگز ظاهر نخواهد گشت  چونکه در بالای دروازهای جهنم که ماوا و مکان ابدی مشرکان است تا ابد نصب شده است. دیگر آنکه «سکوت» آنجایی بود که در مدت ۸ سال صدای طوطی وار  «میگم میگم» احمدی نژاد از آن بگوش میرسید. و عروسکهای خیمه شب بازی همه عروسکهایی بیش نیستند حلا میخواهد یکی احمدی نژاد اسم بگیرد و یکی روحانی فرقی نمیکند.