ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک کارگر ایران‌خودرو، زیر دستگاه پرس کشته شد

یکی از کارگران شیفت شب

یکی از کارگران شیفت شب کارخانه ایران خودرو، شب گذشته در حین کار زیر دستگاه پرس کشته شد.

سهراب قنبری، دبیر خانه کارگر غرب تهران در شرح این حادثه به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است: "بامداد امروز،(شنبه ‍‍۲۶ بهمن ۱۳۹۲) حوالی ساعت یک بعد از نیمه شب، یکی از کارگران شیفت سه شرکت ایران‌خودرو، به دلیل رعایت نشدن موارد ایمنی کار، در زیر دستگاه پرس جان خود را از دست می‌دهد."

به گفته این مسئول خانه کارگر "خستگی کار ناشی از تحمیل کاراضافه در روزهای تعطیل جمعه، در کنار نقص فنی خطوط تولید"، موجب شده تا ایمنی کارگران در حین کار در این کارخانه تهدید شود.

بر پایه آخرین برآوردهای رسمی و دولتی در ایران، به طور روزانه در ایران، شش کارگر در اثر حوادث حین کار جان خود را از دست می‌دهند.

بر اساس بررسی سازمان جهانی کار، ۹۸درصد حوادث حین کار قابل پیش‌گیری است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهزاد

    من خودم اونجا بودم که این دوستم زیر دستگاه پرسی که برای دهه 60 میلادی هستش جون خودش رو از دست داد. متاسفانه بجای اینکه مسئولین شرکت بیان و ببینن که با چه وضعیت اسفناکی کارگرا دارن توی سالنهای پرس 1 و 2 ایران خودرو کار می کنن و مشکلات رو که واقعا زیاد هم هستش و فقط داره با سو استفاده از کارگر جماعت بصورت اصولی حل کنن!!! اولین کاری که کردن اجازه ندادن کارگرا از سالنهای تولیدی بیرون بیان و تا صبح اونا رو اونجا نگه داشتن و حتی تونلهای زیر جاده مخصوص رو هم بستن!!!!