ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه پاسداران ايران، تلويزيون "عصر" را راه‌اندازی کرد

شبکه تلويزيونی “عصر” که نخستين

شبکه تلويزيونی "عصر" که نخستين شبکه تلويزيونی جدا از سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی به شمار می‌آيد، از سوی سازمان هنری رسانه‌ای اوج و با همراهی سپاه پاسداران ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، اين شبکه از نظر تشکيلاتی، زير مجموعه "قرارگاه قُرب" قرار دارد.

رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ایران هر چند تاسیس شبکه عصر را با این نهاد نظامی بی‌ارتباط دانسته؛ اما گزارش آنا می‌افزايد: "قرارگاه قرب با هدف فعاليت‌های فرهنگی در سپاه پاسداران تاسيس شده است، يعنی به همان ترتيب که قرارگاه خاتم‌الانبيا در بخش‌های عمرانی فعاليت دارد، قرارگاه قُرب هم در بخش‌های فرهنگی فعال خواهد بود."

سازمان هنری رسانه‌ای اوج نیز همان سازمانی است که چند ماه پيش و پس از گفت‌وگوهای هسته‌ای، بيلبوردهای ضدآمريکايی را در تهران نصب کرده بود.

قرار است برنامه‌های "شبکه عصر" از ساعت ۱۷ تا ۲۳ پخش شود. از حبيب‌الله والی‌نژاد به عنوان مدير اين شبکه نام برده شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.