ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آتش گرفتن اتوبوس اسکانيا؛ اين بار در اصفهان

صبح امروز يک دستگاه اتوبوس

صبح امروز يک دستگاه اتوبوس اسکانيا با ۲۶ مسافر در جاده اصفهان - بندرعباس دچار آتش‌سوزی شد. در اين حادثه به مسافران آسيبی نرسيد.

به گزارش خبرگزاری فارس، "در اين حادثه با توجه به هشدارهای مسئولان به مسافران و آمادگی آن‌ها، هيچ‌کدام از مسافران دچار آسيب نشدند و تنها اتوبوس اسکانيا در آتش سوخت."

پيش از اين نيز به دليل نقص فنی اتوبوس اسکانيا و آتش گرفتن آن در حوادث مختلف، پليس راهنمايی و رانندگی جلوی شماره‌گذاری اين نوع خودرو را گرفته بود.

همچنين سازمان استاندارد ايران در بررسی‌های انجام داده ۱۹ استاندارد الزامی خودروها را در اتوبوس اسکانيا تأييد نکرده و اين خودرو تنها با گرفتن ۳۲ مورد از استانداردهای خودرو تردد می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • amir

    جان مردم ایران ارزشش کمتر از منافع عدهای انحصار طلبه که این طور با آن بازی می کنند اگر خانواده انها هم با این تابوت های متحرک مسافرت میکردند هم اینقدر سرسختی می کردند.