ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حدادعادل: نگرانيم فعالان فتنه ۸۸ به دولت راه پيدا کنند

غلام‌علی حداد عادل، رئيس فراکسيون

غلام‌علی حداد عادل، رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس ايران اعلام کرد که نگران راهيابی کسانی به دولت است که در رويدادهای پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ شرکت داشتند.

به‌گزارش خبرگزاری‌های ايران حداد عادل، امروز، يکشنبه چهارم اسفندماه، در نطق ميان‌دستور خود حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران را خطاب قرار داد و گفت: "ما نگرانيم بعضی فعالان فتنه ۸۸ با شعار اعتدال، به دولت شما راه پيدا کنند."

غلام‌علی حداد عادل، رئيس فراکسيون اصولگرايان مجلس ايران

وی افزود: "آن‌ها می‌خواهند زبان منتقدان دولت را با انگ و رنگ «افراط‌گرا» ببندند؛ عده‌ای که خود به علت افراط‌گرايی، مولد بحران و فتنه بوده‌اند، با انتخاب شعار دوقطبی «اعتدال‌گرا ـ افراط‌گرا» از هم‌اکنون برای تصرف مجلس آينده برنامه‌ريزی کرده‌اند."

حداد عادل تأکيد کرد که شعار "اعتدال" که از سوی دولت مطرح می‌شود بايد "توضيح داده شود".

وی با اشاره به تغيير فرهاد رهبر، رئيس دانشگاه تهران، از عزل مديران پيشين انتقاد کرد و گفت: "مگر آن مديران چه گناهی کرده بودند که در دولت «اعتدال» با همه آن‌ها چنين رفتاری می‌شود."

به‌گفته وی اين کارها و روش‌ها نوعی "افراط" است و با "اعتدال" نمی‌خواند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Neda

    ستاد کل نیروهای مسلح ایران: آمریکا باید به ایالت‌هایی که مایلند جدا شوند، حق خود مختاری و جدایی بدهد سردار جزایری با اشاره به مخالفت و جدال مردم آمریکا با سیاست‌های دولت در ایالت‌های مختلف این کشور گفت: واشنگتن باید به ایالت‌هایی که مایلند از آمریکا جدا شوند، حق خود مختاری و جدایی بدهد.!!

  • farid

    شماها خواب راحت ندارید چون ماشین غارت و چپاول و اعدام و سرکوب راه انداختید. 

  • Majid

    “ما نگرانیم بعضی فعالان فتنه ۸۸ با شعار اعتدال، به دولت شما راه پیدا کنند.” نگرانی این «ما» از درون قلبهای خود «ما» است که آلوده است به دروغگویی، شعار مرگ بر این و آن، فساد، قدرت طلبی، و فتنه های گوناگون دیگر که ریشه آن عمیق است و تاریخی.

  • رویا

    ما هم به شدت نگران ادامه حضور حداد عادل بخصوص در فرهنگستان زبان فارسی هستیم، امیدواریم که ایشان بروند سراغ چُرتِ مرغوب‌شان و دست از دست‌اندازی به فرهنگ و سیاست بردارند.