ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

"پايان ممنوعیت کار هانيه توسلی در تلويزيون ايران"

مرکز سيمافيلم از ساخت تله‌فيلمی

مرکز سيمافيلم از ساخت تله‌فيلمی خبر می‌دهد که هانيه توسلی در آن بازی می‌کند.

هانيه توسلی، بازيگر سينما و تلويزيون ايران

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، آخرين حضور هانيه توسلی در تلويزيون ايران به سريال "شمس‌العماره" به کارگردانی سامان مقدم برمی‌گردد.

خبر ممنوع‌ از تصوير بودن هانيه توسلی بعد از حاشيه‌های پيش‌آمده برای فيلم سينمايی "پايان‌نامه" مطرح شد.

حامد کلاهداری، کارگردان "پايان‌نامه"، اين فيلم را با محور قرار دادن رویدادهای پس از انتخابات ۱۳۸۸ جلوی دوربين برد و پس از ساخت آن چنین مطرح شد که برخی از بازيگران به‌دليل آن‌که حاضر به حضور در اين فيلم نشدند، تحت فشار قرار گرفتند که امير آقايی و هانيه توسلی از جمله اين بازيگران بودند.

اين فيلم چهره‌ای منفی از معترضان به نتيجه انتخابات سال ۸۸ به تصوير کشیده است.

هانيه توسلی پس از انتخابات رياست‌جمهوری سال ۱۳۹۲ درباره رویدادهای آن دوره به کلاهداری نامه نوشت و تأکيد کرد: "آن روز که با بازيگرانی که حاضر نشدند در فيلم شما بازی کنند به بدترين نحو برخورد کرديد تا آن‌ها ممنوع‌الکار شوند، نبايد فراموش می‌کرديد که چرخه روزگار هميشه به کام نمی‌چرخد. اگر طرز تفکر شما همانی‌ست که چند سال است پيشه نموديد، اگرچه با آن مخالفيم اما به عنوان يک عقيده، به آن احترام می‌گذاريم، اما چرخش يک روزه شما بعد از انتخابات پرشور ۹۲ نامی جز فرصت‌طلبی ندارد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.