ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دانشگاه احمدی‌نژاد "حق‌ پذيرش‌ دانشجو ندارد"

حسين حسينی، مديرکل دفتر گسترش

حسين حسينی، مديرکل دفتر گسترش آموزش عالی اعلام کرد که دانشگاه جامع ايرانيان، دانشگاهی که محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران راه‌اندازی کرد، مجوزی برای فعاليت ندارد و نمی‌تواند اقدام به پذيرش دانشجو کند.

محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران

به‌گزارش خبرگزاری فارس حسينی گفت: "در سال ۸۹ مجوزی به مدت يک سال برای دانشگاه جامع ايرانيان صادر شده بود تا اين دانشگاه ساختارها و امکانات مورد نياز را فراهم کند ولی پس از آن دو نفر از اعضای هیأت مؤسس اين دانشگاه استعفاء دادند که به اين ترتيب مجوز اصولی نيز از رده خارج شد."

مدير کل دفتر گسترش آموزش عالی افزود: "مجوز اخير شورای عالی انقلاب فرهنگی نيز صرفاً برای نام دانشگاه ايرانيان به تأیيد رسيده است و مراحل بعدی اخذ مجوز و تأیيد مؤسسان بايد به استناد شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد و حتی اساسنامه دانشگاه نيز بايد از سوی دو وزير علوم و بهداشت تأیيد شود."

پيش از اين غلامحسين الهام، سخنگوی دولت دهم از پيش‌ثبت‌نام برخی از رشته‌های دانشگاه ايرانيان در آينده‌ای نزديک خبر داده و گفته بود: "دانشگاه ايرانيان مجوزها و سير قانونی خود را برای فعاليت طی کرده است و هيچ منع قانونی برای فعاليت ندارد."

دانشگاه جامع ایرانیان به موجب مصوبه ۲۵ مردادماه ۱۳۹۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در تهران تأسیس شد.

دوم مردادماه ۱۳۹۲ نیز اساسنامه این دانشگاه به تأیید کامران دانشجو، وزیر وقت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و محمدحسین طریقت منفرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده بود.

محمود احمدی‌نژاد رئیس هیأت مؤسس دانشگاه جامع ایرانیان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.