ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بودجه سلامت ايران هفت هزار ميليارد تومان کسری قطعی دارد

علی‌رضا زالی، رئيس کل سازمان

علی‌رضا زالی، رئيس کل سازمان نظام پزشکی ايران اعلام کرد که بودجه سلامت کشور با هفت هزار ميليارد تومان کسری قطعی مواجه است.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علی‌رضا زالی امروز سه‌شنبه ششم اسفندماه ضمن اعلام اين خبر و گفت: "از دو هزار ميليارد تومان بودجه اختصاص داده‌شده به پزشک خانواده تنها ۴۰ ميليارد آن وصول شد که اين موضوع نشان‌‌دهنده کم بودن تخصيص اعتبارات لازم در حوزه سلامت است."

رئيس کل سازمان نظام پزشکی ايران در مورد شرايط آسيب‌های اجتماعی در کشور، گفت: "در بحث آسيب‌های اجتماعی در کشور دچار سانسور هستيم و بسياری از آمارها به دليل نگرانی‌های موجود در کشور اعلام و ارائه نمی‌شود."

به‌گفته وی ۸.۵ ميليون نفر در کشور در حاشيه شهرها زندگی می‌کنند که اين تعداد در شبکه بهداشت و درمان گنجانده نشده و برای آن‌ها تدابير لازم در حوزه سلامت انديشيده نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    علی‌رضا زالی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران اعلام کرد که بودجه سلامت کشور با هفت هزار میلیارد تومان کسری قطعی مواجه است. شهروند درجه سه : خوب کسری داشته باشد. نظام مقدس چه کار کند؟ از بنیادها و نهادها و شرکتها ی در اختیار رهبر فرزانه و بابصیرت و دیگر جاهای در اختیار وی مانندثروت امام رضا و شاه ( شیخ ) عبدلعظیم و و ستاد اجرای فرمان امام و حوزه های معظم علمیه و سپاه و بسیج و مرکز پژوهش (!) و آموزش(!) امام خمینی و بیت مقام معظم رهبری و.... و بنیادهای بین المللی اهل بیت ، خبرگزاری شیعه، الغدیر و ... و تقریب مذاهب و ... و حضرت علی اصغر و از هزینه های حفظ حکومت بعثی سوریه و حفظ سپاه و گروه حزب اله در لبنان و غزه و ... هزینه مبارزه با اسرائیل و امریکا و هزینه های روابط با روسها و چینی ها و امارات عربی و ... کم کند بدهد برای سلامتی مردم که چه بشود؟ اگر مردم سلامت نباشند به بهشت نمیروند؟ این اعوجاجها و مفسده جویی و حرفهای غربی را کنار بگذارید به دامن اسلام برگردید. با دشمن همسو نشوید. اتوبوس را مجانی میکنند، نفت و گاز و برق و ... را مجانی میکنند. گوشت یخ زده را حرام میکنند و گوش تازه مفتی به شما میدهند. شما را به مرتبه انسانیت میرسانند. ابرقدرتها را به خاک سیاه می نشاند و ایران را ... نه .... اسلام را سربلند می کنند

  • Dariush

    دولت روحانی برای نهادهای حوزوی ۱۳۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده است؛ !! بودجة مرکز خدمات حوزة علمیة قم، که در زمینة بیمة درمانی و تسهیلات مسکن خدماتی به طلبه ها میدهد، چهارصد میلیارد تومان است !