ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کسری نوری در زندان دست به اعتصاب غذا زد

کسری نوری، وب‌نگار و فعال

کسری نوری، وب‌نگار و فعال حقوق دراویش در اعتراض به عدم رسیدگی به خواسته دراویش زندانی و وضعیت دراویش بیمار از صبح امروز یازدهم اسفندماه دست به اعتصاب غذا زده است.

کسری نوری سال گذشته نیز به همراه صالح مرادی درویش زندانی، دست به اعتصاب غذا زد و ۹۰ روز در اعتصاب بود.

به گزارش وب‌سایت مجذوبان نور، این زندانی عقیدتی، روز چهارشنبه اعلام کرده بود در صورت عدم رسیدگی به خواسته دراویش زندانی در بند ۳۵۰ زندان اوین، به حمایت از آنها دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب چند تن از دراویش زندانی و وکلای آنها از جمله حمید مرادی٬ فرشید یداللهی٬ مصطفی دانشجو٬ امیر اسلامی٬ مصطفی عبدی٬ امید بهروزی٬ رضا انتصاری و افشین کرم‌پور، در نامه‌ای سرگشاده نوشته بود: «از مسئولین می‌خواهم که از التهاب فضای جامعه بپرهیزند و بیش از این ظلم به دراویش را آشکار نسازند. اما در صورتی که تا پایان روز شنبه اقدامی برای درمان برادرانم صورت نگیرد، از سحر روز یکشنبه اعتصاب غذای اعتراضی خود را آغاز خواهم کرد.»

خواسته کسری نوری انتقال افشین کرم‌پور به مراکز درمانی و رسیدگی به وضعیت دراویش بیمار در زندان است.

کسری نوری دومین سال حبس خود را پشت سر می‌گذارد و در زندان نظام استان فارس محبوس است.

این زندانی سال گذشته در تاریخ ۲۷ دی ماه نیز به همراه صالح مرادی درویش زندانی، دست به اعتصاب غذا زد که در نهایت پس از ۹۰ روز و با رسیدگی به وضعیت دراویش زندانی و انتقال آنها از سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ به بند عمومی ۳۵۰ به اعتصاب غذای خود پایان داد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.