ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برکناری مدير گروه سريال شبکه سه در رابطه با پخش "سرزمين کهن"

در پی اعتراضات به سريال

در پی اعتراضات به سريال "سرزمين کهن" که به توبيخ عوامل و دست‌اندرکاران آن و در نهايت توقف پخش سريال منجر شد، محمودرضا تخشيد مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه نيز با حکم مجيد زين‌العابدين مدير شبکه از اين سمت برکنار شد.

صحنه‌ای از سريال "سرزمين کهن"

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا تخشيد به‌عنوان مدير گروه فيلم و سريال شبکه سه، محمد مسعود تهيه‌کننده سريال "سرزمين کهن"، کمال تبريزی کارگردان آن و عباس سليمی نمين مشاور تاريخی پروژه در نامه‌ای شبهات ايجاد شده درباره سريال را پاسخ داده بودند.

در روزهای پايانی بهمن‌ماه با افزایش اعتراض‌ نسبت به سریال تاریخی "سرزمین کهن" در چند شهر از استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان، تقی سهرابی، مدیرکل روابط عمومی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پخش این سریال تا انجام تحقیقات و تحقق دستورات قبلی رئیس صدا و سیما متوقف خواهد شد.

عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در سفر اخير خود به شهرستان مسجد سلیمان در استان خوزستان از بختیاری‌ها به دلیل پخش اين سریال عذرخواهی کرد.

معترضان می‌گویند در مجموعه تلویزیونی "سرزمین کهن" نقش یک خانواده منفی، نوکیسه، سلطنت‌طلب و فاسد به خانواده‌ای با نام بختیاری داده شده و وقایع به گونه‌ای رقم خورده که خانواده بختیاری به آزار و اذیت یک خانواده روشنفکر، وطن‌پرست و مظلوم به نام اردکانی می‌پردازند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.