ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه تهران: ازدواج همجنسگراها انحطاط اخلاقی است

آيت الله محمدعلی موحدی کرمانی،

آيت الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، امروز جمعه ۱۶ اسفندماه، در مراسم نماز جمعه تهران اعلام کرد غرب با طرح ازدواج همجنس‌خواهان دچار سقوط و انحطاط اخلاقی شده است. او همچنين اضافه کرد که اين مسئله برای غرب رسوايی است.

نماز جمعه: آیینی "سیاسی - مذهبی"

ايران همجنس‌خواهان را به رسميت نمی‌شناسد و بر طبق قوانين اين کشور مجازات‌هايی برای جلوگيری از آن پيش‌بينی کرده است. پيش از اين محمود احمدی‌نژاد رييس‌جمهور پيشين ايران در دانشگاه کلمبيا حضور همجنس‌خواهان در ايران را تکذيب کرده بود. سازمان‌های حقوق‌بشری بارها حکومت ايران را به خاطر قوانين ضدهمجنس‌خواهان و رفتارهای تبعيض‌آميز محکوم کرده‌اند.

در ادامه نماز جمعه اين هفته موحدی کرمانی،عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان نگرانی رهبر جمهوری اسلامی و مجلس خبرگان  از وضعيت فرهنگ دينی گفت که بايد مراقب نفوذ فرهنگ خطرناک غرب بود. او از وزير فرهنگ و ارشاد خواست که دقت بيشتر در مجوز کتاب و فيلم کند تا اين مسائل منجر به "اضلال" و گمراهی نشود.

روز گذشته علی جنتی وزير ارشاد با انتشار بيانيه‌ای در پاسخ به صحبت‌های علی خامنه‌ای رهبر ايران در ديدار با نمايندگان مجلس خبرگا  گفته بود وزارت ارشاد به صورت جدی در برابر تهاجم فرهنگی "مجاهدت" می‌کند.

موحدی کرمانی در اين مراسم همچنين با اشاره به نزديک بودن نوروز از مردم خواست تا از "موسيقی‌های مبتذل" و "مراسم زشت چهارشنبه‌سوری" پرهيز کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • samad

    ایشان فقط مخالف ازدواج رسمی همجنسگرایان است و لابد با خود قضیه مشکلی ندارند. همه می دانند که آخوندها در هنگام "تحصیل علم" در حوزه به کرات تجربه ی تماس جنسی با هم جنس خود را کسب می کنند . پس قطعاً می توانند احساسات همجنسگرایان را درک کنند. آنها فقط در فاز تکذیب یا دنایال هستند. قدری که در تاریخ جلو برویم خود پرچمدار ماجرا خواهند شد.

  • امام جمعه تهران: ازدواج همجنسگراها انحطاط اخلاقی است | IRQO

    […] لینک به منبع […]

  • sina

    چهارشنبه ‌سوری و نوروز، خاری در چشم  آخوند های ضد ایرانی صدا و سیما آیت الله محمد علی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در جمع نمازگزاران گفت: مراسم زشت ! چهارشنبه سوری را نیز در پیش داریم و مردم بچه ها را درباره آتش افروزی و ترقه بازی نصیحت کنند که اگر راضی نیستید کسی شما را مجروح کند، دیگری را مجروح نکنید. او در پایان خطبه اول مردم را نسبت به خودداری از برگزاری جلسات آلوده به گناه و اختلاط و موسیقی های مبتذل ! و ریخت و پاش در ایام نوروز توصیه کرد!