ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض ۴۰۱ روزنامه‌نگار به سياست‌های مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران

۴۰۱ روزنامه‌نگار در نامه‌ای به

۴۰۱ روزنامه‌نگار در نامه‌ای به علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران به سياست‌های معاونت مطبوعاتی اين وزارت‌خانه اعتراض کردند و آن را "بر خلاف برنامه‌های اعلام‌شده وزير" دانسته‌اند.

۴۰۱ روزنامه‌نگار در نامه‌ای از سیاست‌های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرده‌اند.

به گزارش سايت تدبير، روزنامه‌نگاران در انتقاد از عملکرد حسين انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران گفته‌اند اقدامات وی "نه تنها در چارچوب برنامه‌های اعلام شده جناب‌عالی (وزیر) نمی‌دانيم، بلکه آن‌ها را کوششی برای ايجاد مانع برای اين برنامه‌ها ارزيابی می‌کنيم."

به گفته اين روزنامه‌نگاران، "اصرار انتظامی بر اجرای طرح پروانه خبرنگاری که در دوره‌های مختلف از پيش از وقوع انقلاب اسلامی تاکنون توسط مخالفان آزادی بيان به راه‌های گوناگون پيگيری شده است"، به عنوان يکی از موانع بر سر راه برنامه‌های وزير ارزيابی شده است.

روزنامه‌نگاران همچنين تشکيل نهادهای "دولت‌ساخته" در عرصه رسانه‌ای را با برنامه‌های وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در تضاد اعلام کرده‌اند.

حسين انتظامی از چهره‌های نزديک به علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.