ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاترین اشتون و سعید جلیلی؛ دیدار در تهران

کاترين اشتون مسئول سياست خارجی

کاترين اشتون مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا امروز يکشنبه، در دومين روز سفر خود به تهران با سعيد جليلی دبير سابق شورای عالی امنيت ملی و مسئول پيشين تيم مذاکره کننده هسته‌ای ايران ديدار کرد.

اشتون در تهران با سعید جلیلی دیدار و گفتگو کرد

اشتون که برای ديدار با مقام‌های ايرانی به اين کشور سفر کرده، تا پيش از اين با محمدجواد ظريف وزير امور خارجه ايران، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنيت ملی و علی لاريجانی رئيس مجلس ايران ديدار کرده بود.

سعيد جليلی از سياست‌مداران نزديک به آيت‌الله خامنه‌ای محسوب می‌شود و در انتخابات رياست جمهوری کانديدای رقيب حسن روحانی رييس دولت يازدهم بود. او منتسب به جناجی است که منتقد سياست‌های خارجی دولت روحانی محسوب می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • arass

    خبرنگاران در راه اسرائیل برای مشاهده «محموله توقیف‌شده حکومت اسلامی » اسرائیل اعلام کرد که کشتی تجاری «کلوس سی» که در روزهای گذشته به تسلط تکاورهای نیروی دریایی این کشور درآمد، شامگاه شنبه، هفدهم اسفند، در ساحل بندر ایلات در جنوب اسرائیل لنگر خواهد انداخت. اسرائیل می‌گوید که در طول ماه‌های گذشته در حال گردآوری اطلاعاتی بود تا ببیند چرا محموله راکت‌هایی که ساخت صنایع نظامی سوریه، از نوع «ام ۳۰۲» است، به ایران انتقال یافته بود.این کشتی حامل محموله‌های تسلیحاتی است که از سوی شاخه قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برای گروه‌های مسلح هم‌پیمان با ایران در منطقه ارسال شده بود. راکت‌ها به احتمال قوی برای جهاد اسلامی ارسال شده بود.

  • farid

    شرم بر وی که با حجاب اسلامی و بدون توجه با اعدامها و بگیر و ببند و سرکوب٬ خندان  به دیدار عوامل سرکوب میرود.