ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پاسخ مديرکل ارشاد خوزستان به معترضان: بر اساس قانون به کنسرت‌ها مجوز داديم

لطف‌الله سپهر، مديرکل فرهنگ و

لطف‌الله سپهر، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پاسخ به روحانيون و اعضای بسيج که به برگزاری کنسرت‌های موسيقی معترض هستند، گفت: "ما دقيقا بر مبنای قانون عمل می‌کنيم."

به گزارش تارنمای محلی رهياب، سپهر افزود: "مجوزهايی که صادر کرديم برای خوانندگانی است که در تلويزيون جمهوری اسلامی [برنامه] اجرا می‌کنند و به خواننده‌هايی که مجوز اجرا ندارد، مجوز نداده‌ايم."

وی افزود: "اگر کار اين‌ها محل اشکال است، پس چرا از تلويزيون که مسئولان و علما و مراجع و ۷۰ ميليون نفر می‌بينند پخش می‌شود و کسی نقدی به اين‌ها نمی‌زند؟"

در هفته‌های اخير با اعتراض تندورهای مذهبی، تعدادی از کنسرت‌های موسيقی در خوزستان و بوشهر لغو شده است.

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) نيز از “دور جديد لغو کنسرت‌ها در دولت تدبير و اميد” خبر داده و با اشاره به “لغو کنسرت‌های گروه عقيق،‌ گروه ليان، مازيار فلاحی و احسان خواجه‌اميری”، گزارش داده که هر کدام از اين کنسرت‌ها به دلايلی خاص برگزار نشدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.