ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک مقام سپاه پاسداران: دشمن فرهنگ "ولش کن" را بين جوانان ايرانی ترويج می‌کند

سرهنگ علی مقواساز، فرمانده “ناحيه

سرهنگ علی مقواساز، فرمانده "ناحيه مقاومت بسيج امام صادق سپاه پاسداران اصفهان" گفت: "دشمنان با ميليون‌ها دلار هزينه در صدد ترويج فرهنگ «ولش کن» در بين جوانان کشورمان هستند."

کاروان راهیان نور در شلمچه

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ايرنا)، سرهنگ مقواساز افزود: "دشمنان با اين کارها می‌خواهند به جوانان ما بگويند درس را ولش کن، دانشگاه را ولش کن و کار را ولش کن تا روحيه خودباوری، جهاد، ايثار، شهادت، استقامت و پيروزی در آن‌ها از بين برود."

به گفته اين مقام سپاه پاسداران، "امروزه جنگ تمام عياری عليه ايران راه افتاده که برگزاری اردوی راهيان نور، بهترين راهکار پيروزی در اين جنگ است."

اردوی "راهیان نور" هر سال از سوی پاسداران ایران برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود. مقصد این اردوها، مناطقی است که روزگاری بخشی از جنگ هشت سال ایران و عراق در آنجا روی داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرد میدان

    ببخشید فرمانده جان ندیده بودم که اسم شما مقواساز است. بعبارت دیگر جنابعالی از جنس مقوا هستید بنابر این اگر از آسمان هفتم هم شما را ول کنند هیچ عیبی نخواهید کرد. معذرت می خواهم.

  • مرد میدان

    و ايضاَ در خبر دیگری آمده بود که : جوادی آملی: چهارشنبه‌سوری، خلاف شرع و عقل است و اما پاسخ : یه یزدان که اگه شما آخوندا خرد داشتین مردم ایرنو کی اینجور سر کار میذاشتین به کوری چشم شماها روان می شویم به چارشنبه سوری ز آتش پران می شویم که آتش بر ما نماد اهورایی است جوادی! - تو اِی آملی! - دین تو زوری است

  • مرد میدان

    آهای فرمانده جان شما ها و رهبر خلتان این کلمه دشمن دشمن را ول نمی کنید ولی مطمئن باشید که ملت ایران بزودی چنان شما را از بلندای تاریخ به پایین ول خواهند کرد که تکه بزرگتان کوشتان باشد. حماقت هم حد و اندازه دارد. واقعاً نمی فهمید مردم ایران شما را نمی خواهند. شما حداکثر 5 درصد هوادار دارید که عجیب نیست چون در همه جای دنیا تعدادی آدم های مخ معیوب وجود دارند و کاریش هم نمی شود کرد. آره فرمانده جان، ولش کن.

  • Majid

    در مملکتی که ۷۵% جمعیت آن زیر ۴۰ سال سن دارند چرا باید یک مشت مُرده و یا نیمچه مُرده زیر عناوین کهنه و مُرده چون رهبر معظم و خبرگان و نُخبگان و شورای مصلحت و دیگر اصحاب القبور برشان فرمانروایی کنند؟ و چون مُردگان خفته در قبر را پاسخی بر این چراها نیست پس ولشان کنی در مُردگی خود و قیام کن اگر که زنده ای و رها کن این چرا چراها را!

  • رویا

    الودگی هوا را ولش کن، ریزگردها را ولش کن، خشک شدن دریاچه ارومیه را ولش کن، نابودی منابع آب را ولش کن، خوزستان و مناطق جنگ‌زده را ولش کن، وضعیت کولبران را ولش کن، سیستان و بلوچستان را ولش کن، بچه‌های کار را ولش کن، دزدی‌ها میلیاردی را ولش کن، رای مردم را ولش کن، موسیقی را ولش کن، نویسنده را ولش کن، فرار مغزها را ولش کن، بیکاری را ولش کن.... حسن ‌نصرالله و بشار اسد را بچسب!

  • بابک

    یران دشمنی بد تر از شما ندارد

  • ک

    البته که فرهنگ «ولش کن» با فرموده «کش ندهید» متفاوت است