ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برادر مرزبان ربوده‌شده خواهان تلاش مسئولان برای آزادی گروگان‌ها شد

ايوب حضرتی، برادر يکی از

ايوب حضرتی، برادر يکی از مرزبانان ربوده شده ايرانی از مسئولان اين کشور خواست "برای آزادی هر چه سريع‌تر گروگان‌ها و رهايی خانواده‌هایشان از نگرانی و دلهره اقدامات لازم را انجام دهند."

پنج مرزبان ربوده شده ایرانی

ايوب حضرتی به خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: "يک ماهی که از زمان ناپديد شدن برادرم و هم‌رزمانش در مرز می‌گذرد، به اندازه سال‌ها بر پدر و مادر و ديگر اعضای خانواده‌ام سخت گذشته است."

وی افزود: "در حال حاضر پدر و مادرم که هر دو بيش از ۵۰ سال سن دارند، در وضعيت روحی بدی قرار دارند و مادرم همه روز را با دلتنگی، انتظار و گريه می‌گذراند."

ايوب حضرتی با اشاره به اين که "رامين به عنوان سومين پسر خانواده ۲۱ سال سن دارد"، گفت: "برادرم رامين دوره آموزشی خود را در بيرجند گذرانده بود و سپس به مرز سيستان و بلوچستان اعزام شد و الان هم ۱۰ ماه از خدمت سربازی او می‌گذرد."

پنج مرزبان ایرانی جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ در منطقه مرزی جکیگور استان سیستان و بلوچستان توسط گروه جیش‌العدل به گروگان گرفته شدند.

به گفته مقام‌های ایران، این پنج مرزبان توسط گروه جیش‌العدل به خاک پاکستان منتقل شده‌اند.

به‌دنبال ربوده‌شدن این پنج مرزبان ایرانی توسط گروه مسلح جیش‌العدل، واکنش‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت.

شعاع این واکنش‌ها از موضع‌گیری‌های دولتی به درون فعالان سیاسی و جامعه نیز کشیده شد و در شبکه‌های اجتماعی مجازی صفحاتی برای آزادی این پنج مرزبان به راه افتاد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.