ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

از آمستردام تا آوار رنگ

فرجام سعیدی بیست ونهم اسفندماه ۹۲ (۲۰ مارس) همراه با علی عظیمی کنسرتی اجرا می‌کند. با او به این مناسبت گفت‌و‌گو کرده‌ایم.

کنسرت نوروزی «فرجام» در آمستردام

فرجام سعیدی، نوازنده گیتار و خواننده جوان ساکن هلند است. او متولد مهرماه ۱۳۶۶ در تهران است و در دوازده‌ساگی از ایران مهاجرت کرده و هم‌اکنون در هلند مشغول زندگی و تحصیل موسیقی است.

فرجام را بیشتر با ترانه «آمستردام» می‌شناسند. از او تاکنون کارهایی مثل «زهر»، «آمستردام»، «آوار رنگ» و «بی‌تو» منتشر شده است. آخرین اثر او مجموعه‌ای است از پنج ترانه که با عنوان «آوار رنگ» منتشر شده است. او در این مجموعه بر روی اشعار حسین پناهی، شاعر فقید ایرانی موسیقی گذاشته و به زیبایی آن‌ها را خوانده است.

بیست ونهم اسفندماه ۹۲ (۲۰ مارس) فرجام به همراهی علی عظیمی در کنسرتی که به مناسبت نوروز در آمستردام برگزار می‌‌شود، آثارش را اجرا می‌کند. به همین مناسبت با او به گفت‌وگو نشستیم تا درباره زندگی و کارهایش بیشتر بدانیم.

کنسرت نوروزی «آوار رنگ» در آمستردام

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.