ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حراست دانشگاه تهران مریم حنیفی فعال دانشجویی را چندین بار احضار کرد

کمپین بین‌المللی حقوق بشر در

مریم حنیفی فعال دانشجویی

کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران به‌نقل از یک فعال حقوق بشر که نام وی منتشر نشده، نوشته است مریم حنیفی بە دلیل فعالیت‌های دانشجویی از سوی حراست دانشگاه احضار شده و چندین بار نیز از ورود او به دانشگاه جلوگیری شده است.

مریم حنیفی، دانشجوی ترم پنج رشتە کشاورزی در پردیس ابوریحان (دانشگاه تهران)، و سردبیر نشریە دانشجویی گفتمان امروز (نشریە وابستە بە انجمن اسلامی پردیس ابوریحان) و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی است و پیش از این نیز به دلیل فعالیت‌های دانشجویی در زمان انتخابات ریاست جمهوری از سوی دفتر پیگیری وزارت اطلاعات برای دو بار مورد بازجویی قرار گرفته و تهدید شده بود که اگر به فعالیت‌های دانشجویی خود ادامه دهد از دانشگاه اخراج خواهد شد.

این گزارش می‌افزايد والدین مریم حنیفی نیز در روزهای گذشته، هم به‌شکل حضوری و هم به‌صورت تلفنی احضار شده و نسبت به تداوم فعالیت‌های فرزندشان مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

کمیته انضباتی دانشگاه تهران نیز بدون حضور این فعال دانشجویی در جلسه کمیته انضباتی برای دو ترم او را از گرفتن وام دانشجویی محروم و دو ترم نیز از خوابگاه اخراج کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.