ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آمریکا و روسیه در مورد اوکراین به توافق نرسیدند

جان کری و سرگئی لاوروف،

جان کری و سرگئی لاوروف، وزيران امور خارجه آمريکا و روسيه روز جمعه٬ ۲۳ اسفندماه (۱۴ مارس) پس از شش ساعت گفت‌وگو بر سر بحران اوکراين و کريمه به توافق نرسيدند.

جان کری و سرگئی لاوروف، پس از شش ساعت گفت‌وگو بر سر بحران اوکراين به توافق نرسيدند.

به‌گزارش آسوشيتدپرس، پس از اين گفت‌وگو جان کری و سرگئی لاوروف مواضع مخالف خود را در مورد همه‌پرسی فردا، یکشنبه ۲۵ اسفندماه (۱۶ مارس) در کريمه درباره الحاق به روسيه ابراز داشتند.

وزير خارجه آمريکا گفت اين کشور همه‌پرسی کريمه را به‌رسميت نمی‌شناسد و آن را بر خلاف قوانین بين‌المللی می‌داند.

جان کری همچنين تأکيد کرد که اين همه‌پرسی حق حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین را نقض می‌کند.

بر خلاف نظر وزير خارجه آمريکا، سرگئی لاوروف اعلام کرد که روسيه به نتیجه همه‌پرسی کریمه احترام خواهد گذاشت.

وی ضمن بيان اين‌که روسيه بر سر مسائل اوکراین با آمريکا ديدگاه مشترکی ندارد گفت‌وگوها را مفيد خواند.

لاوروف همچنين تأکيد کرد روسيه قصد ندارد به بخش‌های جنوبی اوکراین حمله کند. اين در حالی است که جان کری در این‌باره گفت مسکو در عمل باید نشان دهد که نیروهایش در مرز با اوکراین قصد دخالت نظامی در اوکراین را ندارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ** putin va tajavozate au

    kargar tarafdare ahmadi nezhad boud اسفند ۲۴, ۱۳۹۲ - ۶:۵۶ ق.ظ خنده دار است عاشقان پوتین و سرسپردگان روسیه حالا که دیدند دست جنایت کار پوتین از اوکراین انقلابی کوتاه شده دارند کریمه کریمه میکنند و از معجزات امام شان پوتین در کریمه افسانه های اسب سفید و امداد غیبی برای مارکسیسم روسی می سازند آقا روسیه مالک کریمه نیست روس ها ان با لاها بودند آمدند پایین اشغال و امپریآلیسم و جنایت زبان روسی در آلمان شرقی و بلغارستان و همه بلوک شرق صحبت میشود ! مثل انگلیسی در هند و سنگاپور ! {…} هر جا کسی روسی صحبت کند برای روسیه حق مالکیت کشوری ایجاد نمی کند اگر میکند پس فرانسه باید به کانادا حمله کند انگلیس به امریکا و هند و استرالیا و نیوزیلند و سریلانکا و سنگاپور و کانادا و بصیری کشورهای دیگر استالین و دولت دیکتاتوری امپریالیستی شوروی سابق به زور مردم این کشورها را از آنجا ها پس از ٧ قرن زندگی بیرون کرد و خودش را اکثریت کرد با آوردن مهاجر ! اگر شما {…} گرو روس ها نیست و یا سر و سری با آنها ندارید پس چرا با همین کار اسراییل مخالفید ؟ در حالیکه اسراییل پول اکثر زمین عربها را داده و قسمتی را هم آنها در جنگ با ان از دست دادند ! یعنی اسراییل به فلسطین بیش از روسیه به کریمه حق مالکیت دارد ! اگر مردم کریمه می خواستند به روسیه ملحق شوند چه نیازی به لشگر کشی پوتین و جنایت و توطیه بود ؟ {…} آیا از روسیه حقوق میگیرد یا نوکر ج ا است از ترس اینکه ج ا مثل اکراین برود به هوا نگران ست ؟ من نمیدانم این چپ چیست که هر کس کمی به ان آلوده میشود دچار فحشای روسی می شود و {…} آقا حمله به یک کشور دیگر و یا تهدید به ان مخالف تمام قوانین بین المللی است شما از چه دفاع مکند و برا ی کی {…} میکنید http://www.radiozamaneh.com/129595#comment-48844 پاسخ دادن