ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران از "خنثی شدن خرابکاری" در سايت هسته‌ای اراک خبر داد

علی‌اصغر زارعان، معاون حفاظت و

علی‌اصغر زارعان، معاون حفاظت و امنيت هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران از خنثی‌سازی "خرابکاری صنعتی" در بخشی از سايت هسته‌ای اراک خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) علی‌اصغر زارعان در حاشيه مراسم بهره‌برداری از "آزمايشگاه‌های تخصصی مقابله با خرابکاری صنعتی" گفت با همکاری وزارت اطلاعات و ساير مراجع امنيتی در چند ماه گذشته مواردی از "خرابکاری صنعتی" خنثی شده است.

به‌گفته معاون حفاظت و امنيت هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران "خرابکاری در بخشی از فرآيند سايت IR۴۰ خنداب اراک" از جمله اين خرابکاری‌ها بوده است.

وی افزود: "خرابکاری‌ها در منابع حياتی و زيرساختی همچون آب، برق، گاز، مخابرات، نفت، نيروگاهی، هسته‌ای و دفاعی، جزء اهداف و اقدامات جهان سلطه بوده که در دستور کار آن‌ها با شيوه‌های پيچيده، جديد و متنوع قرار گرفته است."

زارعان نکميل راه‌اندازی آزمايشگاه‌های تخصصی مقابله با خرابکاری صنعتی را "با استفاده از پتانسيل و توان داخلی عنوان کرد و گفت هدف از ايجاد اين آزمايشگاه‌ها "شناسايی، پيشگيری و مقابله با تهديدات" است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.