ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی مطهری هم به ديدار اشتون و فعالان زن اعتراض کرد

علی مطهری، نماينده اصولگرای مجلس

علی مطهری، نماينده اصولگرای مجلس ایران که تاکنون به برخی از عملکردهای حکومت ايران در رابطه با مخالفانش اعتراض کرده است، به جرگه مخالفان ديدار کاترین اشتون با فعالان زن پيوست.

علی مطهری

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) اصل اعتراض به ديدار کاترين اشتون، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا با نرگس محمدی، گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، و چند تن از فعالان زن را "درست" دانست و گفت: "همان‌طوری که آن‌ها اجازه نمی‌دهند ما در کشورشان همين کاری را که با ما کرده‌اند، انجام دهيم و با مخالفان آن‌ها صحبت کنيم، پس بايد بدانند که رفتار آن‌ها نيز بسيار نادرست بوده است."

اين در حالی است که مسئولان حکومتی ایران بارها در سفرهای خارجی خود با افراد و نهادهایی که خود برگزيده‌اند ديدار کرده‌اند.

مطهری افزود: "البته من هميشه به رفتارهايی که با منتقدان می‌شود، اعتراض کرده‌ام، اما واقعا نوع رفتار مسئولان اتحاديه اروپايی را نيز نمی‌پذيرم که بخواهند وضعيت حقوق بشر ما را ارزيابی کنند."

وی در همين حال گفت: "درست است که غربی‌ها در زمينه حقوق بشر مجرم هستند و آن‌ها به خوبی حقوق ملت ها را رعايت نمی‌کنند، اما برخی اقدام‌ها به بيگانگان برای فشار به کشور ما بهانه می‌دهد."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    این بابا کارت زرد از رهبرش گرفته و جازد! سوپاپ  اطمینان حکومت است. گاهی برای ایجاد ارامش ازش میخواهند سخنی مخالف بزند.

  • حمید

    چی‌ شده این‌همه هراس شما را گرفته؟ دیدار خانم اشتون با چند زن مبارز که در بین آنها یک مادر داغدار بوده، شما را به وحشت و توهین انداخته؟ سقوط استبداد خود را می‌بینید!؟ حق با شما است مرگ استبداد شما و نابودی دستگاه استبداد دینی و آزاد شدن اذهان مردم از خرافات و اسیر بودن، نزدیک است. حمید

  • بهنام

    این آقا هم بهتر است تکلیف خود را معلوم کند ، به هر حال نمیشود هم از توبره خورد و هم از آخور . یک روز به عنوان منتفد شدید سیاستهای نظام ظاهر میشود و روز دیگر .... البته در این که اینها همه عمله نظام هستند هیچ شکی نیست . فعلآ که بد جوری به سوز و گداز افتاده اند ، پس بهتر است بگذاریم به سوزش خود ادامه دهند و بیشتر خود را در جهان رسوا کنند . آفرین بر شیر زنان ایران و آفرین به خانم محمدی و گوهر عشقی مادر ستار بهشتی .