ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رویایی: «هر وقت آزادی به ایران برگردد، من هم بر‌می‌گردم»

یدالله رویایی در واکنش به تبلیغات رسانه‌‌ای علیه او اعلام کرده است که وقتی آزادی به ایران برگردد، او هم به ایران بازخواهد گشت.

پس از آنکه جشنواره شعر فجر دعوتش از یدالله رویایی، شاعر نام‌آشنای ایرانی را پس گرفت، اکنون آقای رویایی در واکنش به تبلیغات رسانه‌‌ای علیه او اعلام کرده است که وقتی آزادی به ایران برگردد، او هم به ایران بازخواهد گشت.

یدالله رویایی، از بنیانگذاران شعر حجم و از شناخته‌شده‌ترین شاعران معاصر ایران

یدالله رویایی، از بنیانگذاران شعر حجم و از شناخته‌شده‌ترین شاعران معاصر ایران، در سایتش، در یادداشت کوتاهی نوشته است: «شنیدم که رسانه‌ای نارسا و نامرد، در تلویزیون ایران، که میان خانه‌ها "شبکه گَند و گُه" نام گرفته، شب‌ها به مهمان ناخوانده و ناخواسته‌ای که منم، فحش و فضیحت می‌فرستد که مبادا مرا بخوانند و یا بخواهانند، و در این میان بستگان و دلبستگان مرا جریحه‌دار کرده‌اند، و هیجان آن دارند که قصد آمدنم هست.»

او سپس خطاب به «آرش»، یکی از «بستگان و دلبستگانش» می‌گوید: «دوست دارم به همه آنهائی که دوستم دارند، و یا ندارند بگوئی، به آن روحیه‌های جوان‌ و آن همه دل‌های پاک، که در شعر من نفس می‌کشند و نفس می‌دهند، ملیون‌ها دختران و پسرانم، و تو، که خود از خیل آن پاکانی، و تشنه آنی که بدانی کی به ایران برمی‌گردم، اوه، پسرم! هر وقت آزادی به ایران برگردد من هم بر‌می‌گردم.»

جشنواره شعر فجر، شنبه ۲۴ اسفند (۱۵ مارس) دعوتش از یدالله رویایی، شاعر شناخته‌شده ایرانی را پس گرفت.

علیرضا قزوه، یکی از شاعران وابسته بیت رهبری و سپاه پاسداران و همچنین یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری هشتمین جشنواره شعر فجر تلویحاً گفته بود برای شناختن رویایی شعر او کافی نیست، بلکه باید ابتدا از عقاید سیاسی او مطلع شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • همه مشاوران جوان و «دلواپسان» وزیر ارشاد | خبرگزاری موج سبز

    […] فجر بی‌رمق بود و از همان آغاز با بحران‌آفرینی بر سر دعوت از یدالله رویایی آغاز شد و در پایان هم شعرخوانی فاطمه راکعی و شیوا […]