ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شهرداری تهران آثار پرویز تناولی را ضبط کرد

اختلاف بر سر موزه پرویز تناولی

روز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه، مأموران شهرداری تهران به منزل پرویز تناولی، بدون اجازه او وارد شده و مجسمه‌های او را ضبط کردند.

به گفته پرویز تناولی، مجسمه ساز ، ماموران شهرداری حکمی از دادگاه داشتند که به آنها اجازه داده قفل منزلش در تهران را بشکنند و آثار او را ضبط کنند. این آثار شامل یازده اثر می‌شوند که از سال ۱۳۸۲، در انبارهای شهرداری بوده‌اند.

تناولی توضیح می‌دهد که اختلاف‌ با شهرداری بر سر قراری است که از سال ۱۳۸۲ در جریان بوده و قرار بوده منزل او را تبدیل به «موزه پرویز تناولی» کنند. این پروژه هرگز عملی نشده و پرویز تناولی خانه‌اش را با حکم دادگاه از سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران پس گرفته است. شهرداری اما به حکم دادگاه اعتراض دارد و ۵۷ آثار تناولی را که پیش از این در منزل تناولی در تهران بوده‌اند، متعلق به شهرداری می‌داند. آثار تناولی در بازارهای جهانی هنر بسیار ارزشمندند و بین ۸۰۰ هزار تا دو میلیون و ٨٠٠ هزار دلاری فروش می‌روند.

فیلم زیر مربوط به انتقال آثار تناولی و ضبط آنها توسط ماموران شهرداری است:

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.