ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مردم افغانستان به انتخابات اعتقاد پیدا کرده‌اند»

خشونت علیه روزنامه‌نگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در افغانستان

از پایان سال گذشته میلادی و شروع سال ۲۰۱۴ افغانستان چند اتفاق مهم را تجربه می‌کند، رخدادهایی مانند خروج نیروهای خارجی و انتقال قدرت و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز ۱۶ فروردین سال جاری خورشیدی.

در دو سال اخیر افغانستان چند اتفاق مهم را تجربه کرده است، رخدادهایی مانند خروج نیروهای خارجی و انتقال قدرت و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز ۱۶ فروردین  سال جاری خورشیدی.  گزارش‌های رسیده از درون آن کشور حاکی است که نگرانی‌های مردم محلی در دو ماه گذشته افزایش یافته است. نشانه‌های تضعیف امنیت داخلی در تمام مناطق کشور به چشم می‌خورند، از حمله‌های افراد ناشناس به روزنامه‌نگاران گرفته تا تهدید طالبان علیه کسانی که مایل به شرکت در انتخابات هستند.

درباره خشونت‌های اخیر علیه روزنامه‌نگاران با چند تن از روزنامه‌نگاران و کارشناسان محلی گفت‌وگو کرده ایم: آثار حکیمی، مدیر انجمن خراسانیان افغانستان و از برگزارکنندگان اعتراضان گسترده روز یکشنبه، سوم فروردین در کابل، عبدالله سلجوقی، روزنامه‌نگار در هرات و مختار وفایی، روزنامه‎نگاری که به تازگی افراد مسلح ناشناس در مزار شریف، واقع در شمال افغانستان، به او حمله کردند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.