ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمدی‌نژاد: من فعلاً سکوت دارم

رئیس جمهوری سابق ایران پس از شرکت در یک مراسم تشییع جنازه و در جواب خبرنگارانی که از او در باره نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ پرسیده‌اند، خندیده و گفته است: «من فعلا سکوت دارم.»

رئیس جمهوری سابق ایران، روز چهارشنبه ۶ فروردین، پس از شرکت در یک مراسم تشییع جنازه و در جواب خبرنگارانی که از او در باره نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ پرسیده‌اند، خندیده و گفته است: «من فعلا سکوت دارم.»

محمود احمدی‌نژاد
محمود احمدی‌نژاد

وب‌سایت «تابناک» می‌نویسد، محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم جمهوری اسلامی، در واکنش به درخواست‌های مردم برای پاسخگویی به برخی مسائل گفت: «شما خودتان جواب هستید.»

رسانه‌های دیگر از جمله وب‌سایت «انتخاب» هم نوشته‌اند که احمدی‌نژاد ذیل نامه‌های کسانی را که خواستار پیگیری درخواست‌هایشان بودند، پاراف کرده است.

احمدی‌نژاد در اواخر بهمن ۱۳۹۲ و در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله ابطحی در دانشگاه «امام صادق»، موضع مشابهی گرفته بود. او در جواب سوال خبرنگاران که پرسیده بودند چرا سکوت خود را نمی‌شکند، گفته بود: «شما سکوت را به من نشان بدهید تا آن را بشکنم.»

او پس از انتخابات یازدهم عملاً سکوت پیشه کرده و تنها یک بار و آن هم  پس از گزارش تلویزیونی ۱۰۰ روز آغاز به کار دولت یازدهم، نامه‌ای به روحانی نوشت و او را به مناظره دعوت کرد، اما جوابی نگرفت.

 احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالاتی پیرامون توافق ژنو یا سبد کالا هم سکوت کرده و لبخند زده است.

یکی از کاربران سایت «الف» در کامنتی پیرامون این خبر نوشته است: «ایشان چاره ای جز سکوت ندارد. اگر داشت، باز هم بازی بگم بگم خود را شروع می‌کرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    و با خنده زهر آگین خود در واقع به رهبر نالایق ریشخند میزند و او را به تمسخر میگیرد و این اصلآ بد نیست .

  • sina

    ایشان  و حامیانش بجرم نابودی مملکت و اختلاسهای  صدها میلیاردی و اعدام و سرکوب مردم دستگیر و محاکمه شود.

  • شهرام

    آنقدر افتضاح و خراب کاری کرده است که اگر بخواهد حرف اضافه ای هم بزند آن مقدار پست و مقام و حقوق و مزایای باز نشستگی را هم ازش میگیرند و زهر مارش میکنند.

  • Majid

    قبلأ و برای مدت ۸ سال «میگم میگما» بود و فعلأ و تا برای تا آخر عمر خود  «سکوت دارم»؟؟ و چون دگر مردان نظام حکومتی بیگانه به قرآن و دین حق: "و حق را به باطل مياميزيد و ديده و دانسته حق را پنهان نكنيد." (آیه ۴۲ از سوره ۲ در قرآن)