ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد توکلی: هاشمی به انتخابات آمد تا تأیید نشود

احمد توکلی نماینده مردم تهران

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ویژه نامه نوروزی «مثلث» گفته هاشمی به میدان آمد تا تأیید نشود، اما نه برای حسن روحانی بلکه با نظر مشاورانش نامزد شد.

اولین‌ بار احمد توکلی در جلسه رأی‌گیری مجلس برای علی کردان، مدرک وی را جعلی خواند

توکلی در این مصاحبه عنوان کرد که نیازی بود رئیس مجمع تشخیص مصلحت چنین هزینه‌ای کند و به جایی برسد که صلاحیتش تایید نشود و روحانی بهره‌اش را ببرند.

وی همچنین ورود سعید جلیلی به عرصه انتخابات را اشتباه تاریخی دانسته و افزود «مشاوران آقای جلیلی ایشان را قانع کردند که بدون اهلیت کامل وارد صحنه شوند.»

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی نیروهای سیاسی گفت: «اصولگرایان دیگر مثل دهه ۷۰ انسجام داخلی خوبی ندارند که بشود آنها را جریان واحدی تلقی کرد. همین وضعیت را اصلاح‌طلبان هم دارند.»

توکلی از چهره‌های مطرح اصولگرا است که همواره دید انتقادی نسبت به اصولگرایان داشته‌ است. وی از منتقدان دولت محمود احمدی‌نژاد بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • sina

    بازی بود تا روحانی از صندوقها در بیاید و هشت سال دیگر حکومت اخوندی ساخته رفسنجانی دوام آورد......

  • سندباد

    تیترنادرست، نقل قول وارونه. رادیو زمانه هم گویا خود را از پایبندی به اخلاق حرفه ای بی نیاز میداند. نقل قول صحیح: " در‌خصوص اینکه چرا ایشان وارد میدان شدند، تفاسیر متفاوتی وجود دارد اما من فکر نمی‌کنم که ایشان به میدان آمد تا تایید نشود. برخی می‌گویند ایشان به میدان آمد تا زمینه برای آقای روحانی فراهم شود اما من اعتقاد ندارم که نیازی بود ایشان چنین هزینه‌ای کند و به جایی برسد که صلاحیتش تایید نشود و آقای روحانی بهره‌اش را ببرند. من فکر می‌کنم ایشان به‌طور طبیعی و با نظر مشاورانی که در اطراف خود دارند، تصمیم گرفتند به میدان بیایند و نامزد شوند."