ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نگرانی سازمان حج و زيارت ايران از وبگردی حجاج

وبگردی زائران مکه در سفر

وبگردی زائران مکه در سفر حج عمره باعث نگرانی دست‌اندرکاران اين سفرهای زیارتی شده است.

«عمره‌گزاران، به‌ويژه اقشار جوان و نوجوان در لابی‌ها و نقاط زيرپوشش اينترنت هتل‌ها، بيشتر اوقات خود را به وبگردی می‌گذرانند»

به گزارش تارنمای حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت، «دست‌اندرکاران فرهنگی اين سفرها معتقدند که اين کار، سبب اتلاف وقت زائران و غفلت آنان از حضور در مناسک، نمازها و عبادات اسلامی در مسجدالحرام می‌شود.»

بر پايه اين گزارش «عمره‌گزاران، به‌ويژه اقشار جوان و نوجوان با تجمع طولانی مدت در لابی‌ها و نقاط زيرپوشش اينترنت هتل‌ها، بيشتر اوقات خود را به گشت و گذار در جهان مجازی می‌گذرانند.»

بر اساس اعلام مديران کاروان‌ها و مسئولان فرهنگی هتل‌ها، «گاهی قطع اينترنت يا پوشش ندادن اتاق‌ها حتی موجب گلايه شديد زائران در مدينه و مکه می‌شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    بهنام:  "خداوند قادر متعال در زمین هیچ خانه ای ندارد ، بلکه کل فضا و کائنات مایملک اوست و اینکه یک بنای قدیمی باستانی را خانه او مینامند ، در واقع شرک به خداوند است ." این بنای قدیمی باستانی را کسی خانه خدا ننامید غیر از ابراهیم که از هر گونه شرک و بت پرستی منزجر بود و فراری. محمد هم بود پیرو دین و آیین ابراهیم. و همانگونه که ابراهیم کعبه را نوسازی و ترمیم نمود محمد هم دین خالص خدا را که ابراهیم پایه گزارش بود ترمیم و تکمیل نمود با گرفتن الهام از خداوند قادر متعال. کعبه هم بعنوان نقطه عطفی از برای تمام مخلصین پیروی دین خالص خدا بر روی زمین به همان اسم سمبولیک خانه خدا باقی ماند و خواهد ماند چه بخواهیم و چه نخواهیم و چه دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم و چه مومن به خدا باشیم و چه نباشیم.

  • توحد

    فیلم سوپر می بینن

  • محمود

    علتش اینه که بقدری سرعت اینترنت توی ایران پایین و کُنــد هست و از همه بدتر همه جا فیلتره ، که وقتی از ایران خارج میشی و سرعت واقعی اینترنت رو لمس میکنی مثل این میمونه که سوار قاطر باشی و پیاده بشی سوار بنـــز بشی . اونوقته که تفاوت سرعت رو حس کرده و برات لذت بخشــه . واسه همین بخودت میگی تا بر نگشتم ایران بزار نهایت استفاده رو از اینترنت ببـــرم.

  • بهنام

    خوب این بیچاره ها هم فهمیدن که هیچ چیزی تو این مراسم بدوی نیست و بیشتر به دنبال این هستند که با رفتن به آنجا از مزایای حاجی بودن در برگشت به ایران سوء استفاده نمایند . خداوند قادر متعال در زمین هیچ خانه ای ندارد ، بلکه کل فضا و کائنات مایملک اوست و اینکه یک بنای قدیمی باستانی را خانه او مینامند ، در واقع شرک به خداوند است .