ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«سال ۹۲؛ هر روز يک درگيری مسلحانه در مرزهای ايران»

 احمد گراوند، جانشين فرماندهی مرزبانی

 احمد گراوند، جانشين فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد در سال ۱۳۹۲ خورشيدی به‌طور ميانگين هر روز يک درگيری مسلحانه در مرزهای ايران اتفاق افتاده است.

احمد گراوند، جانشين فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی ایران

احمد گراوند در گفت‌وگو با خبرگزاری «مهر» گفت، در سال گذشته تعدادی از نيروهای جمهوری اسلامی کشته و پنج تن نيز گروگان گرفته شده‌اند.

جانشين فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی در پيوند با کشته شدن جمشيد دانايی‌فر توسط گروه جيش‌العدل افزوده است: «در حال حاضر نمی‌توانم به‌طور صد در صد در مورد خبر به شهادت رسيدن اين مرزبان يا صحت و سقم آن اظهار نظر کنم.»

گروه «جيش‌العدل» چندی پيش اعلام کرد جمشيد دانايی‌فر يکی از پنج مرزبان ايرانی را کشته است.

 گراوند همچنین گفته است، دو کشور افغانستان و پاکستان اشرافی بر مرز‌های خود ندارند و ايران يک‌طرفه اين مرزها را کنترل می‌کند.

جانشين فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی تأکيد کرده که مسئوليت پنج مرزبان ایرانی به عهده کشور پاکستان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • sina

    یمن سال گذشته گفت که یک کشتی ایرانی به نام «جهان ۱» را در نزدیکی سواحل آن کشور توقیف کرده که «سعی داشت مواد منفجره و موشک‌های زمین‌به‌هوا را به طور غیرقانونی وارد یمن کند.» یمن پس از بررسی محموله این کشتی اعلام کرد که این محموله حاوی «نزدیک به ۴۰ تن تسلیحات» !! بود که می‌توانست جان «میلیون‌ها شهروند یمن» را به خطر بیندازد.