ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مستندهای تصویب شده در سال ۹۳ اعلام شد

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای نخستین بار طرح‌های مصوبی را که قرار است در این مرکز ساخته شود اعلام کرد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای نخستین بار طرح‌های مصوبی را که قرار است در این مرکز ساخته شود، اعلام کرد.

کار‌شناسان مرکز گسترش سینمای مستند تجربی ۲۲ طرح را از میان طرح‌های ثبت‌شده به تصویب رساندند و اعلام کردند. در سال ۱۳۹۳، بر اساس این طرح‌ها فیلم‌های مستندی ساخته می‌شود و به نمایش درمی‌آید.

طرح‌های تصویب شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به موضوعات تاریخی، اجتماعی، پرتره، مردم‌شناسی دینی و آیینی می‌پردازند.

مرکز گسترش سینمای مستند تجربی سال گذشته فراخوانی منتشر کرده بود و مستندسازان طرح‌هایشان را به شکل «آن‌لاین» برای این مرکز فرستاده بودند.

سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد، مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرده بود که قصد دارد تصمیماتش را در یک «اتاق شیشه‌ای» بگیرد و همه از طرح‌هایی که در این مرکز ساخته می‌شود ‌آگاه باشند.

از میان مستندسازانی که در شهریور ۱۳۹۰ بازداشت شدند، فقط ناصر صفاریان موفق شده طرحی را به تصویب مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برساند.

محمدرضا (حمید) اکبری، شهرام میراب اقدم، حسن نقاشی، محمد رضا مقدسیان، شهرام درخشان و منوچهر مشیری از دیگر مستندسازانی‌اند که طرح‌شان به تصویب رسیده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.