ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس سازمان سینمایی: «با حوزه هنری همکاری می‌کنیم»

حجت‌الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی کشور در دیدار با سینماگران ایران گفت سازمان سینمایی کشور با حوزه هنری همکاری می‌کند.

پس از آن‌که به دستور آیت‌الله خامنه‌ای ۲۷ سینمای دیگر در اختیار حوزه هنری قرار گرفت، حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی کشور در دیدار با سینماگران گفت که اکنون دوران همراهی و همدلی با حوزه هنری فرارسیده است.

حجت‌الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی کشور در دیدار با سینماگران ایران، خانه سینما

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی کشور در دیدار با سینماگران ایران در خانه سینما گفت سازمان سینمایی کشور با حوزه هنری جلسات مختلفی برگزار کرده و بین این نهاد فرهنگی وابسته به بیت رهبری و سازمان سینمایی کشور تعامل و تفاهم وجود دارد.

آقای ایوبی در این دیدار، در پاسخ به نگرانی‌های سینماگران ایران گفت: «طبق روال سال‌های گذشته تصمیم برای اکران فیلم‌های سینمایی به عهده شورای صنفی نمایش است و تغییری در روند تصمیم‌گیری برای اکران فیلم‌ها توسط این شورا صورت نگرفته است.»

در سال‌های گذشته حوزه هنری از نمایش برخی فیلم‌ها در سینما‌هایش جلوگیری کرده بود. اکنون بیم آن می‌رود که با افزایش سینماهای حوزه هنری، موانعی در نمایش برخی فیلم‌ها که مورد وثوق این نهاد وابسته به بیت رهبری نباشد، به وجود آید.

سازمان سینمایی کشور در آستانه نوروز ۱۳۹۳ اولویت‌هایش را به فیلمسازان اعلام کرده بود. در این اولویت‌بندی، سینمای اجتماعی ایران در جایگاه آخر قرار داشت.

حجت‌الله ایوبی درباره این اولویت‌بندی‌ها گفت: «اولویت‌های اعلام شده در سازمان سینمایی بخشنامه و یا دستورالعمل نیست و تنها اعلام کرده‌ایم اگر فیلمی تمایل به دریافت حمایت‌های لازم از سوی سازمان سینمایی است باید چنین اولویت‌هایی را در ساخت آثار خود در نظر گیرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.