ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

يک دانشجو به اتهام «فروش فيلترشکن» بازداشت شد

کامبيز اسماعيلی، رئيس پليس فضای

کامبيز اسماعيلی، رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی استان کرمان از بازداشت «عامل فروش نرم‌افزار فيلترشکن» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پليس، اسماعيلی افزود: «در پايش و رصد فضای مجازی توسط پليس فتا، کارشناسان اين پليس به وبلاگی برخورد کردند که عامل آن اقدام به فروش نرم‌افزار عبور از فيلترينگ در کرمان می‌کرد.»

وی گفت: «پس از هماهنگی با مرجع قضايی، کارشناسان اين پليس، مدير اين وبلاگ را شناسايی و در عملياتی در کمتر از ۲۴ ساعت او را دستگير کردند.»

به‌گفته اين مقام پليس، «فرد دستگير شده دانشجوی رشته کامپيوتر بوده و علت کار خود را سرگرمی و بالابردن تعداد بازديدکنندگان از سايت‌اش عنوان کرده است.»

در ايران افزون بر سايت‌های پورنوگرافی، بسياری از سايت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی نيز فيلتر است که باعث شده کاربران برای دسترسی به اين سايت‌ها از فيلترشکن استفاده کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • اخبار ایران : » یک دانشجو به اتهام «فروش فیلترشکن» بازداشت شد

    […] رادیوزمانه: کامبیز اسماعیلی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فرماندهی انتظامی استان کرمان از بازداشت «عامل فروش نرم‌افزار فیلترشکن» خبر داد. […]

  • 4

    اینها یک سری حیوان هستند حکومت ملا باید نابود شود