ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«تلاش برای ربودن خبرنگار خبرگزاری کار ايران»

يکی از خبرنگاران خبرگزاری کار

يکی از خبرنگاران خبرگزاری کار ايران، ايلنا، توسط فردی ناشناس ربوده شد اما ساعتی بعد آزاد گرديد.

خبرگزاری کار ايران، ايلنا گزارش داد: «حوالی ساعت ۱۳ امروز (يکشنبه ۲۴ فروردين) يکی از خبرنگاران زن خبرگزاری ايلنا هنگام خروج از مجموعه با فردی مواجه می‌شود که با پرسيدن سئوالات متعدد و اطمينان از هويت وی به‌عنوان خبرنگار، با سلاح سرد وی را تهديد به تسريع در سوار شدن به خودروی ون نقره‌ای رنگ می‌کند.»

اين گزارش می‌افزايد: «خبرنگار ايلنا که چاره‌ای جز همراهی با اين فرد آدم‌ربا نداشته،‌ سوار خودرو می‌شود. در اين خودرو به جزء راننده، ‌ فرد ديگری که صورت خود را با نوعی عينک خاص پوشانده بود، حضور داشت. پس از حرکت خودرو از خيابان روانمهر به سمت خيابان ولی‌عصر، فردی که رهبری اين تيم را برعهده داشت با مقايسه چهره خبرنگار ربوده شده با عکسی که در دست داشت، متوجه اشتباه در فرد ربوده شده می‌شود.»

بر پايه اين گزارش «پس از اين، خبرنگار ربوده شده ايلنا که به شدت مضطرب و آشفته شده بود در يکی از کوچه‌های منتهی به خيابان ولی‌‌عصر رها می‌شود.»

خبرگزاری ايلنا می‌گويد «اين آدم‌ربايی را به مسئولان انتظامی و امنيتی اطلاع داده و خواستار رسيدگی فوری به اين مسئله است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.