ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شرط انگشت‌نگاری برای ورود هیئت پارلمانی سوئیس به تهران

در آستانه سفر هیئت پارلمانی

در آستانه سفر هیئت پارلمانی سوئیس به ایران، سه شرط برای اعضای این گروه تعیین شده است. صفر نعیمی‌زر، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران اعلام کرده که میهمانان باید به هنگام ورود انگشت‌نگاری شوند، به ملاقات "محکومان امنیتی " و "فتنه‌گران" نروند و به توافق‌های فیمابین متعهد بمانند.

صفر نعیمی‌زر تاکید کرده که اگر این هیئت، شرط انگشت‌نگاری را قبول نکند، حق ورود به ایران را نخواهد داشت.

طبق اعلام قبلی، قرار بود این هیئت روز چهارشنبه ۲۷ فروردین وارد تهران شود و سفری ۴ روزه در ایران داشته باشد. عباسعلی منصوری آرانی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوئیس به  خبرگزاری "خانه ملت" گفته بود که ملاقات‌های این هیئت در سطح مجلس و وزارت خارجه خواهد بود.

بازدید از شهرهای کاشان، اصفهان و شیراز نیز جزو برنامه این سفر عنوان شده بود. هیئت پارلمانی سوئیس هنوز به این شروط واکنشی نشان نداده است.

پیش‌تر، هیئت پارلمانی هلند که قصد سفر به ایران را داشت، به دلیل شرط وزارت خارجه در عدم دیدار  با "ضد انقلاب" و "فتنه‌گران"، برنامه سفر خود را لغو کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • x name

    حکومت نظام مقدس جمهوری اسلامی یک کپی برداری بسیار زیبایی از حکومت انوشیروان عادل می باشد شاید توضیح این مسئله بسیار سخت باشد به همه پیشنهاد می کنم یک مطالعه از تاریخ سلطنت انوشیروان به عادل بکنید و ببینید چقدر اعمال نظام مقدس جمهوری اسلامی شبیه انوشیروان می باشد.

  • Mohamad

    عجب نیروی قدرثمندی هسثند این فتنه گران . درود بر انان که خواب را اذچشمان اینها ربودند .ببینید به چه کارهای کودکانه ای دست میزنند.