ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ازدواج موقت در ایران ۳۳ درصد افزایش داشته است

احمد تويسرکانی، رئيس سازمان ثبت

احمد تويسرکانی، رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک ایران از رشد ۳۳ درصدی ثبت ازدواج موقت در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، احمد تويسرکانی در نشست خبری روز سه شنبه دوم اردیبهشت‌ماه خود گفت: «در سال ۹۲، ۳۰۱ ازدواج موقت ثبت شده که اين رقم نسبت به سال ۹۱، ۳۳ درصد رشد داشته است.»

ازدواج موقت بعد از انقلاب در ماده‌ ۱۰۷۵ قانون مدنی به رسميت شناخته‌ شد.

رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آذرماه ۱۳۹۲ افزایش ثبت ازدواج موقت از آغاز تا آخر مهرماه همان سال نسبت به مدت مشابه سال قبل را ۳۱ درصد اعلام کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهرام

    دنائت و جهل، سالوس و تزویر و نیرنگ و ریا از سر و صورت این نظام فاسد، ساری و جاری است. چه آرزوها و چه بلند پروازیهائی این نسل سوخته در سر و دل داشتند و چه بر سرشان آوردند. چه بر سر ایران آمده است؟ چگونه این کاستی ها و زشتی ها و خرابی ها چه در عرصه اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و چه در عرصه اقتصادی ، سیاسی روزی ترمیم میابد؟

  • Majid

    "ازدواج موقت در صدر اسلام رواج داشته!؟!" در قرآن که صدر اسلام است ذکری از ازدواج موقت نیست و همچون تورات و انجیل بر اساس ازدواج دائمی تکیه دارد. ازدواج موقت یعنی فاحشگی که نظام فاسق حاکم بر ایران  از ترویج آن در جامعه ودر زیر پوشش عبا و چادر و بنام دین  ابایی ندارد.

  • محمد

    اگر خانمی که در تصویر هستند محجبه می بودند، تصویر تناسب خیلی بیشتری با خبر داشت!

  • s.m.s

    مبارک است هزار ماشااله , به قول رهبر عظمی و فرزانه انقلاب ، مارکورد زدیم. البته دوستان خدای نکرده اشتباه نکنند, زیرا با عکسی که در پای مطلب گذاشته شده است, اینگونه القا میگردد که ما بین جوانان ۳۳ درصد ازدواج موقت افزایش داشته است., اما واقعیت چیز دیگری است , در حقیقت مشتری اینگونه ازدواج ها , اکثرا مردان متاهل پولدار و با فاصله سنی بسیار زیاد با زوجه می باشند ، اینگونه مردها یا در محیط کار و یا توسط یک آخوند شیعه (در نقش قواد) زنان نگون بخت و مستاصل از لحاظ مالی والبته زیبا و جوان با وعده و وعید به دام می اندازند , و بعد از اتمام زمان عقد اگر زن نگون بخت ، همچنان برای مرد دارای جاذبه جنسی باشد ، عقدنامه راتمدید ، وگرنه قربانی را مانند زباله ای به دور می اندازند. ضمنا این تنها شیعه است که عقد موقت دارد ، در میان اهل سنت ، فعل حرام محسوب می گردد.