ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير بهداشت: کارگروه بررسی امواج و پارازيت‌ها تشکيل شد

حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزير بهداشت،

حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ايران از تشکيل کارگروهی برای بررسی امواج و پارازيت‌ها در کشور خبر داد.

به گزارش روزنامه «اعتماد»، هاشمی گفت: «شخص رئيس‌جمهوری پيگير اين موضوع است، اما اختلاف نظری برای ميزان اين امواج و اندازه‌گيری پارازيت در نقاط مختلف وجود دارد.»

وزير بهداشت افزود: «پارازيت‌ها در همه کشورها وجود دارند اما در مورد اين‌که چه مقدار از پارازيت‌ها مضر است، استاندارد بين‌المللی برايش تعريف شده است و بايد طبق آن اندازه‌گيری انجام شود.»

به گفته هاشمی «در مکان‌هايی که ميزان امواج زير استاندارد است، اعتراض بر اين است که نکند دستگاه اندازه‌گيری دقيق نباشد.»

وی افزود: «در حال حاضر دستگاه اندازه‌گيری پارازيت‌ها در کشور وجود دارد و به غير از وزارت بهداشت، وزارت ارتباطات، سازمان انرژی اتمی و سازمان محيط زيست، گروه‌هايی که در اين موضوع دخالتی ندارند به عنوان دستگاه‌های بی‌طرف، ميزان پارازيت‌ها را اندازه‌گيری می‌کنند.»

شماری از پزشکان بر اين باور هستند که شدت ارسال پارازيت‌ها در ايران که برای اخلال در شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شود باعث افزايش سقط جنين و بيماری‌هايی نظير سرطان شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • afshar

    کسانی که به پارازیت اعتراض دارند باید با ارسال اس ام اس به شمارهای صدا و سیما انان را در فشار قرار دهند تا اینکار که مخرب اعصاب و روان مردم است را پخش نکنند

  • ESI

    ایا امواج به آخوندهای دجال آسیب نمیرساند  ؟؟