ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بشار اسد رسماً نامزد انتخابات رياست جمهوری شد

بشار اسد با تحویل برگه‌های

بشار اسد با تحویل برگه‌های نامزدی در انتخابات رياست جمهوری به دادگاه عالی قانون اساسی، به‌طور رسمی کاندیدای ریاست جمهوری در سوریه شد.

بشار اسد از ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۰ تاکنون رئیس‌جمهور سوریه است.

ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوری از روز سه‌شنبه (۲ اردیبهشت‌ / ۲۲ آوریل) به مدت ۱۰ روز آغاز شد.

انتخابات رياست جمهوری سوریه (۱۳ خرداد / ۳ ژوئن) برگزار خواهد شد اما شهروندان مقيم خارج از اين کشور در روز هفتم خردادماه (۲۸ مه) در سفارتخانه‌های سوریه رأی خواهند داد.

به‌گفته منابع خبری سوریه، تا روز يکشنبه، چهار نامزد ديگر به نام‌های سوسن عمر الحداد، سمير احمد معلا، محمد فراس ياسين رجوح و عبدالسلام يوسف سلامت برای شرکت در رقابت‌های انتخابانی ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه در محافل جهانی و اپوزیسیون این کشور مورد انتقاد قرار گرفته و غیردمکراتیک ارزیابی شده است. جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهایی است که روند برگزاری این انتخابات را روزبه‌روز بازتاب می‌دهد.

بشار اسد پس از مرگ پدرش حافظ اسد، از ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۰ تاکنون رئیس‌جمهوری سوریه است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فرامرز

    برگه های رای انتخابات عراق و سوریه و افغانستان قبلا تو ایران چاپ و نوشته شده است.بشار اسد با 70 درصد ارا و طرفداران باند نوری مالکی با بیش از 60 درصد ارا و عبدالله عبدالله در مرحله دوم پیروز میشند.عاقبت پیوند دموکرات های امریکا و اخوند ها شعبده بازی مسخره در این انتخابات است