ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسين عليزاده، آهنگساز سرشناس برنامه تجليل‌ از خودش را ترک کرد

حسين عليزاده در ساعت برنامه حضور يافت اما تنها شاگردان وی، خبرنگاران، مديرعامل خانه تئاتر و اعضای انجمن موسيقی اين خانه حضور داشتند.

برنامه تجليل از حسين عليزاده، آهنگساز، نوازنده تار و سه تار و پيشکسوت موسيقی اصیل ايرانی که آهنگ فيلم‌ها و نمایش‌های بسیاری را ساخته، به دليل «بی‌برنامگی انجمن موسيقی خانه تئاتر» منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری ميراث فرهنگی، برنامه تجليل از حسين عليزاده قرار بود روز سه‌شنبه ۹ ارديبهشت‌ماه توسط انجمن موسيقی خانه تئاتر، در خانه هنرمندان به اجرا درآيد.

اين برنامه در حالی منتفی شد که حسين عليزاده در همان ساعت در برنامه حضور يافت، اما تنها دعوت‌شدگان اين برنامه به غير از شاگردان وی، برخی از خبرنگاران و ايرج راد، مديرعامل خانه تئاتر به همراه اعضای انجمن موسيقی اين خانه بودند.

اين گزارش می‌افزايد: «به‌نظر می‌رسد خبرهايی که قبل از اجرای اين برنامه توسط روابط عمومی خانه هنرمندان به اصحاب رسانه منتقل شده حاکی از آن بود که برنامه مفصلی در تجليل از حسين عليزاده تدارک ديده شده باشد، اما برنامه نشان داد آن چه مد نظر اين خانه بوده تنها استفاده از نام اين هنرمند پيشکسوت موسيقی ايرانی برای جذب مخاطبان بيشتر بوده به‌طوری که عليزاده پس از حضور در برنامه متوجه بی‌برنامگی‌ها شده و مجلس را ترک کرده است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.