ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آخرین گروه منتقل‌شدگان به انفرادی از بند ۳۵۰ اوین، به بند بازگشتند

۹ تن از زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین که آخرین گروه از زندانیان سیاسی منتقل‌شده به انفرادی بودند، سرانجام به بند خود بازگشتند.

با از گذشت دو هفته از حمله مأموران امنیتی به بند ۳۵۰ زندان اوین و انتقال گروهی از زندانیان به سلول‌های انفرادی بند ۲۴۰ سرانجام تمامی این زندانیان به بند ۳۵۰ بازگردانده شدند.

به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زندانیانی که از ۲۸ فروردین‌ماه به انفرادی منتقل شده و اکنون به بند ۳۵۰ بازگشته‌اند، عبارتند از سعید متین‌پور، سهیل بابادی، بهنام ابرهیم‌زاده، امید زارعی‌نژاد، سمکو خلقتی، غلامرضا خسروی، محمد شجاعی، محمدامین هادوی و بهزاد عرب‌گل.

گزارش هرانا می‌افزاید بهزاد عرب‌گل، پس از ورود به بند، به دلیل وخامت حالش به بهداری زندان منتقل شد و محمدصدیق کبودوند نیز همچنان در بهداری بوده است.

پس از رویدادهای بند ۳۵۰ اوین، ۳۲ تن از زندانیان به سلول‌های انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوین منتقل شده بودند. پیش از این ۲۳ زندانی دیگر در طی این دو هفته به بند ۳۵۰ بازگردانده شده بودند.

اغلب این زندانیان به دلیل اعتصاب غذا با کاهش وزن شدید مواجه شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.