ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«احمدی‌نژاد به وزرایش می‌گفت در جلسات مجمع تشخیص حاضر نشوید»

پرويز کاظمی گفته احمدی نژاد فکر می‌کرد که در پادگان و ارتش يک ژنرال وجود دارد و مابقی سربازند. از سوی ديگر ايشان اصلا گوش شنوا نداشت.

پرويز کاظمی، وزير رفاه دولت نهم جمهوری اسلامی، در مصاحبه‌ای گفته محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین به وزرا می‌گفت در جلسات مجمع تشخيص حاضر نشوند.

پرویز کاظمی اولين وزير مستعفی کابينه دولت نهم بود

وی در مصاحبه‌ای با پايگاه اطلاع‌رسانی «نامه‌نيوز» گفت: «کار من هميشه با سيستم بوده است، ولی آقای احمدی‌نژاد اصلا سيستماتيک نيست». پرويز کاظمی افروده احمدی‌نژاد فکر می‌کرد که مثل پادگان و ارتش يک ژنرال وجود دارد و مابقی سربازند و از سوی ديگر رئیس دولت اصلا گوش شنوا نداشت.

کاظمی با بيان اينکه احمدی‌نژاد وزرا را از شرکت در جلسات مجمع تشخيص مصلحت منع می‌کرد، به تقابل او با هاشمی پرداخته است. او تأکید می‌کند که احمدی‌نژاد خودی و غیرخودی داشت.

اولين وزير مستعفی کابينه دولت نهم در اين مصاحبه  ادامه داد که «احمدی‌نژاد دروغ می‌گفت».

اولين وزير مستعفی کابينه دولت نهم: «احمدی‌نژاد دروغ می‌گفت»

او همچنین گفت: «احمدی‌نژاد با من ظهر جلسه داشت و صحبت می‌کرد و شب در جای ديگری می‌گفت از صبح در اصفهان بودم. بعد طوری حرف می‌زد و توضيح می‌داد که حتی من هم قانع می‌شدم و با خود می‌گفتم که نکند حتما روز گذشته پيش ايشان بودم».

کاظمی با اشاره به افرادی چون مجتبی ثمره هاشمی، مسعود زريبافان، علی سعيدلو و اسفنديار رحيم مشايی از رئيس دولت انتقاد کرد که وی چهار نفر را خارج از سيستم برای کنترل وزرا گماشته بود و در انتخاب معاونان وزیر هم دخالت می‌کرد.

به نظر وزير رفاه دولت نهم، احمدی نژاد با «پول دادن» به نمايندگان مجلس، به آن‌ها «باج می‌داد تا رأی‌ها را بالا و پايين کند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.