ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اطلاعاتی تازه درباره خودکشی يک سرباز در زندان اوين

اين سرباز ۲۸ فروردين که در يکی از برجک‌های مراقبتی زندان اوين با شليک به پهلویش قصد خودکشی داشته. او در تهاجم خونين به بند ۳۵۰حضور داشت.

وب‌سايت کلمه، سايت نزديکان به ميرحسين موسوی و اصلاح‌طلبان ايران، اطلاعات تازه‌ای در خصوص خودکشی يکی از سربازان زندان اوين، ساعاتی پس از حمله مأموران به بند ۳۵۰زندان منتشر کرده است.

اين سرباز که اهل تهران است پس از اقدام به خودکشی نجات يافته و به يک مرکز درمانی در خارج از زندان اوين منتقل شده است.»

بر پايه اين گزارش، اين سرباز «بعدازظهر پنجشنبه ۲۸ فروردين که در يکی از برجک‌های مراقبتی زندان اوين با شليک گلوله به پهلوی خود قصد خودکشی داشته، از جمله سربازانی بوده که در تهاجم خونين به بند ۳۵۰حضور داشته و در اثر تألمات ناشی از اين واقعه اقدام به خودکشی کرده است.»

به گفته کلمه «اين سرباز که اهل تهران است پس از اقدام به خودکشی نجات يافته و به يک مرکز درمانی در خارج از زندان اوين منتقل شده است.»

در روز پنج‌شنبه، ۲۸فروردين‌ماه، در حمله مأموران امنيتی و بيش از ۱۰۰ نفر از سربازان گارد سازمان زندان‌ها به بند ۳۵۰آن زندان، بيش از ۳۰ زندانی سياسی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و گروهی از آن‌ها نيز به سلول‌های انفرادی منتقل شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سعيد

    اي زبر دست زيردست آزار گرم تا كي بماند اين بازار به چه كار آيدت جهانداري مردنت به كه مردم آزاري