ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دختر میرحسین موسوی وضعيت پدرش را «هشدارآميز» خواند

نرگس موسوی دختر ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد با اشاره به وضعيت قلب ميرحسين موسوی و «تعلل غير عادی مسوولان در رسيدگی به درمان، وضعيت سلامتی پدرش را هشدارآميز توصيف کرد.»

نرگس موسوی، دختر ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد، با اشاره به وضعيت قلب ميرحسين موسوی و «تعلل غير عادی مسوولان در رسيدگی به درمان» وضعيت سلامتی پدرش را هشدارآميز توصيف کرده است.

نرگس موسوی دختر ميرحسين موسوی، نسبت به سلامت وی هشدار داد

نرگس موسوی در فيس‌بوکش نوشت: «شرايط جسمی پدر و مادر پيش از شروع حبس خانگی خوب بود. مشکل خاصی وجود نداشت. از بهمن سال ١٣٨٩ حبس خانگی بدون مقدمه و حکم شروع شد. در ابتدا شاهد کاهش وزن غير عادی آن دودر مدت کمتر از سه ماه بوديم و بعد کم کم علائم بيماری‌های مختلف خودشان را آشکار کردند.»

وی تاکيد کرده که «هر دو پيش از شروع حصر از شرايط جسمانی خوبی برخوردار بودند.»

نرگس موسوی افزوده است: «پدر دو بار در اين مدت آنژيو شد. بار اول با اطلاع خانواده بود و جنبه درمانی داشت. بعد از انتقال سريع ايشان به منزل يک آمبولانس مجهز به مدت چند روز در کوچه اختر حضور مستمر داشت برای هر اتفاق نابه هنگامی بعد از آنژيو.»

وی ادامه داده است: «آنژيو برای بار دوم در روز سه شنبه ٩ ارديبهشت ١٣٩٣ انجام شد. اين بار بدون اطلاع خانواده. در غربت و تنهايی و حبس. بدون دادن ملاقات بعد از شوک شنيدن اين آنژيوی ناگهانی. انتقال سريع پدر از بيمارستان به خانه. عدم وجود تجهيزات پزشکی در حبس اختر... بی اطلاعی خانواده از شرايط جسمی پدر و دريغ از يک تماس تلفنی با ايشان جهت آگاهی از حال پدر بعد ازآنژيو در روزهای بعد و حال بد پدر و تشخيص پزشکان برای بازيابی توان قلب. وضعيت سلامتی پدر هشدار آميز است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • latif

    سلام. حالا خوبه وضعیت پدر هشدارآميزه ، وضعیت من که از هشدارم گذشته و دادرسی نیست!