ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«سازمان حفاظت محیط زیست مساله پارازیت‌ها را پیگیری می‌کند»

به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست ایران، این سازمان به تمام وظایف قانونی خود درمورد آلودگی هوا که پازایت‌ها نیز شامل آن است عمل خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست ایران، این سازمان به تمام وظایف قانونی خود درمورد آلودگی هوا که پازایت‌ها نیز شامل آن است عمل خواهد کرد.

سید محمد مجابی، معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت به خبرگزاری ایرنا گفت از زمان مجلس ششم تاکنون مساله پارازیت‌ها در مجلس پیگیری شده اما هنوز در این مورد جمع‌بندی خاصی صورت نگرفته است.

این معاون سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد هرگاه مجلس در زمینه پارازیت‌ها نیاز به دریافت نظرهای مختلف داشته باشد، سازمان حفاظت محیط زیست در مجلس حاضر خواهد شد و موضوع پارازیت ها را مانند دیگر وظایف خود در مجلس پیگیری خواهد کرد.

در روزهای گذشته، معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن خطرناک توصیف کردن  پارازیت‌های از تلاش دولت برای کاهش خطرات امواج الکترومغناطیس از جمله امواج پارازیت‌ها خبر داده بود.

در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ نیز حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کمیته‌ای شامل کارشناسان وزارت ارتباطات، بهداشت، سازمان انرژی اتمی و سایر دستگاه‌های مربوطه برای تحقیق در مورد تاثیر ارسال پارازیت بر سلامت مردم خبر داده بود.

به گفته وزیر بهداشت ایران «کمیته بررسی‌کننده پارازیت‌ها با آزادی کامل در حال تحقیق درباره تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت مردم است و اگر مشکلی در این راستا وجود داشته باشد، اعلام می‌کند.»

با گذشت چند ماه از تشکیل این کمیته هنوز نتایج بررسی‌های آن اعلام نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.