ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

به تجمع «دلواپسان» مقابل مجلس مجوز داده نشد

از آن‌جا که استانداری تهران به سه تشکل دانشجویی مجوز برگزاری تجمع در مقابل مجلس را نداد، این تجمع از سوی برگزارکنندگان لغو شد.

مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه صنعتی شريف از عدم صدور مجوز برای تجمع مخالفان توافق هسته‌ای توسط استانداری خبر داد.

«دلواپسان» مخالفان دولت دو تظاهرات قبلی خود را بدون مجوز برگزار کرده بودند

به‌گزارش منابع خبری ایران، امیرحسین کریمی، نماینده بسيج دانشجويی دانشگاه صنعتی شريف در یک نشست رسانه‌ای گفت روز چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت‌ماه سه تشکل دانشجویی که دغدغه خود را «توافق هسته‌ای ضعیف» می‌دانند، درخواست خود را برای دريافت مجوز از استانداری اعلام کردند ولی استانداری امروز، یکشنبه ۲۱ اردیبهشت، به آن‌ها اطلاع داد که مجوز تجمع صادر نشده و امکان برقراری تجمع نيست.

این گروه از مخالفان دولت حسن روحانی که از آن‌ها با عنوان «دلواپسان» یاد می‌شود در روزهای اخیر فعالیت‌های اعتراضی خود را بیشتر کرده‌اند و افزون بر برگزاری همایش «دلواپسیم» درباره توافق هسته‌ای روز چهارشنبه علیه «بدحجابی» دست به تظاهرات زدند و روز جمعه نیز پس از نماز جمعه تهران علیه توافق هسته‌ای به خیابان آمدند.

نماینده بسيج دانشجويی ضمن «غیرمنطقی» دانستن عدم صدور مجوز توسط استانداری گفت: «ما به قانون تمکين کرده و تجمع را لغو می‌کنيم ولی نسبت به اين موضوع که اجازه اظهارنظر به جامعه دانشگاهی داده نشد گلايه‌منديم و اعتراض خود را اعلام می‌کنيم.»

وی اظهار امیدواری کرد که «مشی دولت نسبت به اظهارنظر دانشجويان اصلاح شود» و گفت: «اين تجمع در حمايت از تيم مذاکره‌کننده بود ولی لغو شد.»

این گروه از مخالفان دولت دو تظاهرات قبلی خود را بدون مجوز برگزار کرده بودند، اما بر خلاف موارد مشابه دیگر در سال‌های گذشته با آن‌ها برخوردی نشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.