ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فارس، خراسان رضوی و تهران بيشترين تلفات جاده‌ای را دارند

رئيس سازمان پزشکی قانونی ايران گفت بيشترين استان‌هايی که در وقوع تصادفات سال ۱۳۹۲تلفات زيادی را برجای گذاشتند به ترتيب استان فارس، تهران و خراسان رضوی بودند.

احمد شجاعی، رئيس سازمان پزشکی قانونی ايران، گفت بيشترين استان‌هايی که در وقوع تصادفات سال ۱۳۹۲ تلفات زيادی را برجای گذاشتند، به ترتيب استان فارس، تهران و خراسان رضوی بودند.

به‌گفته رئيس سازمان پزشکی قانونی ايران در سال ۹۲ در تصادفات رانندگی بيشترين قربانيان به خودروی پرايد مربوط بوده است

کم‌ترين تلفات نيز مربوط به استان ايلام بوده است. به‌گزارش باشگاه خبرنگاران، شجاعی افزود: «در سال ۹۲، ۱۷هزار و ۹۴۴ تن از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، اين در حالی است که در سال ۱۳۹۱ اين رقم ۱۹هزار و ۸۹ کشته بوده است.»

شجاعی گفت: «بيشترين کشته‌ها در حوزه‌های برون‌شهری با ۶۴.۳ درصد، در حوزه درون‌شهری  ۲۱.۸ درصد و در راه‌های روستايی ۷.۲ درصد بوده است.» به‌گفته وی در سال ۹۲در تصادفات رانندگی بيشترين قربانيان به خودروی پرايد مربوط بوده است.

رئيس سازمان پزشکی قانونی درباره آمار سال ۱۳۹۲توضيح داد که در سوانح جاده‌ای دو هزار و ۴۵۴ تن در خودروی پرايد، یک هزار و ۸۲۳ تن در خودروی پژو، ۷۹۳تن در وانت پيکان، ۴۸۴ تن در نيسان، ۳۹۶ در خودروی پژو ۲۰۶،  ۲۰۷ تن در اتوبوس‌ها و ۱۰۲ تن در مينی‌بوس‌ها جان خود را از دست دادند.

شجاعی همچنين گفت در تعطيلات نوروز ۱۳۹۳ یک هزار و ۸۴ تن در تصادفات جاده‌ای جان باختند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.