ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دايی رهبر جمهوری اسلامی:‌ وزير اطلاعات فقط يک دکور است

حسين ميردامادی، دايی آيت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران می‌گويد که وزير اطلاعات در اين کشور «نقش دکور» را دارد.

حسين ميردامادی، دايی آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران می‌گويد که وزير اطلاعات در اين کشور «نقش دکور» را دارد.

سراج‌الدین میردامادی (راست) در کنار پدرش حسين ميردامادی

ميردامادی که با سايت «روز» درباره بازداشت فرزندش سراج‌الدين ميردامادی گفت‌وگو کرده، افزوده است: «وزير اطلاعات ما قدرتی ندارد به جای اين‌که وزير بتواند دخالتی بکند، چنين اختياراتی ندارد و فقط يک دکور است وزير اطلاعات.»

وی گفت: «ما کانالی به وزير اطلاعات زديم، ايشان گفته از دست من خارج است.»

دايی آيت‌الله خامنه‌ای گفته که حاضر نيست برای آزادی فرزندش به او مراجعه کند.

به گفته ميردامادی، آيت‌الله خامنه‌ای با بستگانش روابط «خوبی ندارد.»

وی درباره رهبر ايران افزوده است: «وقتی می‌بينم اين موقعيت‌ها ايشان را در موقعيتی قرار داده که تحويل نمی‌گيرد و کم‌اعتنايی می‌کند، دليلی ندارد بروم.»

سراج‌الدين ميردامادی، روزنامه‌نگار روز شنبه ۲۰ ارديبهشت‌ماه، برای ادای پاره‌ای توضيحات به دادسرای اوين احضار شده بود که با مراجعه به آنجا بازداشت شد.

سراج‌ا‌لدين ميردامادی، از همکاران روزنامه‌های توقيف شده «جهان اسلام»، «توس» و «حيات نو» بود و با «راديو زمانه» نيز همکاری کرده است.

پس از انتخابات اخير رياست جمهوری در ايران، مردادماه امسال سراج‌ا‌لدين ميردامادی به‌همراه همسرش از پاريس به ايران بازگشت و به‌هنگام ورود به «فرودگاه امام»، گذرنامه‌ هر دوی آن‌ها توقيف شد.

ميردامادی روز ۲۸ آبان‌ماه (۱۹ نوامبر) در دادسرای اوين تفهيم اتهام شد.

وی متهم به «اقدام عليه امنيت ملی» شد و سپس سپاه پاسداران به اتهامات وی «اجتماع و تبانی» را اضافه کرد. ميردامادی در اين مدت با قرار کفالت آزاد بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمید شیرازی

    داوری آلی غدر هم یک سیاسی است که هیچ پست ومقام شاخصی را به اصالت انسان و ازادی نمیدهد خانم امینی خوشبختانه امیدوار است ۳۵ سال دیگر قانون حاکم میشود ما ندانستیم این برجها واین اعتیاد واین فحشا واین اختلاس ها دذدی ها  این میلیارد ها دلار نه ۱ریال این اق سید ایت الچپاول بابک جیگر زنجانی ها وصد ها ادم ماند او بخاطر رعایت قانون بوده یا برای اینکه باسران نسبتی ندارند برعکس نظام قبل تین نظام تنها ارثش به خویشانش میرسد اگر خواستید ۱۰۰۰ نفر را منکه یک گاوچران بودم نام میبرم مفسران وروذنامه نگاران ومحققین ده هزارش را با این حرف این اقا که دایی هم هستند معلوم میشود رهبر هم کاره ای نیست همه گاره همان برادران قاچاقچی اند که ممکن است برای او هم پرونده بسازند به هر روی درایران اول قانون  هیچ کاره است دوم پول همه کاره است کی قانومند اسن انکه پول دارد کی پول دارد انکه زور دارد کی زور دارد انکه وابسته وحد اقلش با گامنت نام کامل یا فامیل مجیز میگوی شغل بسیاری از مردم ما شده اشت مجیز گفتن اگر قنون حاکم بود نه کسی میترسید حرفش را بزند نه جایی برای مجیز الدوله ها بود نه بابک زنجانی ها .رفیق دوست ها متولد میشدند نه ارشد ترین سردار بارفتگر زحمتکشی فرق داشت بیشتر از همه لاریجانی قاقی القضاه بی  مصرف وبی استفاده برای ملت است  حمید شیرازی

  • داوری

    معمولا دیکتاتورها و مستبدان شغلهای کلیدی را به اقوام و نزدیکان خود اهداء می کنند و نزدیکان و اقوام از ویژه خواریهای زیادی استفاده می کنند، زیرا دیکتاتورها به هیچکسی غیر از اقوام و نزدیکان خویش اعتماد ندارند. در جمهوری اسلامی ایران رهبر عالیقدر و شخص اول مملکت در هیچیک از شغلهای کلیدی و یا حتی دست چندم دولتی از نزدیکان و اقوام خود استفاده نکرده است، بنابراین نشان دهنده این است که ایشان برای نزدیکان و اقوام خویش هیچ حق ویژه ای قائل نیست. این از مزایای یک رهبر است،بنابراین منطقا نمی توان ادعا کرد که ایشان دیکتاتور و یا مستبد است.

  • م.سحر

    اقوام مستبدین در دزدی و فساد و جنایت آزادند  اما در همدلی با مردم و در انتقاد به بی عدالتی مجاز نیستند و سرکوب می شوند و ای بسا برای عبرت دیگران ، مستبد آنها را بکشد. موارد متعددی شاهد این موضوع در تاریخ ایران داریم

  • شکوفه امینی

    اگر بتوان مانند این مورد ؛ قانون را در راس امور کشورداری قرار داد و اجازه نداد که روبط خویشاوندی و باندی ؛ حاکم برمسائل مملکتی و قانونی باشد ؛ شاید بتوان در بقیه امور و مشکلات به آینده نظام اسلامی خوشبین بود .

  • بهنام

    همه دیکتاتورها همینطور عمل میکنند و همه آنها از سایه خود نیز وحشت دارند ، دیگر چه رسد به دوستان و اقوام . دیکتاتور کره شمالی هم چندی پیش شوهر عمه خود را سر به نیست کرد و شایع شده که او را به میان سگهای گرسنه انداخته اند و از سرنوشت عمه او نیز اطلاعات موثقی در دست نیست . ممکن است به جائی برسیم که سران حکومت برای حفظ بقای خود و ماندن در قدرت به چنین اعمالی هم دست بزنند .