ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رشد کم‌سابقه واردات ايران از برخی کشورها

گمرک ایران در تازه‌ترین آمار خود نشان می‌دهد که در فروردين‌ماه امسال واردات ایران از برخی کشورهای جهان، از جمله سنگاپور و آرژانتین، به‌شکل کم‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

بر اساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران، این کشور در فروردين‌ماه سال جاری واردات خود را از برخی کشورهای جهان، از جمله سنگاپور و آرژانتین، به‌شکل کم‌سابقه‌ای افزایش داده است.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، این آمار نشان می‌دهد که واردات ايران از سنگاپور در فروردين‌ماه امسال به‌لحاظ وزنی دو هزار و ۴۶۱ درصد و از نظر ارزشی ۴۵۷ درصد رشد داشته است.

با این رشد بی‌سابقه سنگاپور در ماه فروردین به هشتمين صادرکننده بزرگ کالا به ايران تبديل شده است.

واردات ايران از آرژانتين نيز از نظر وزنی ۱۷۲ هزار و ۷۸۸ درصد و به‌لحاظ ارزشی ۲۲۸ هزار و ۱۹۷ درصد رشد داشته است. بدین ترتیب آرژانتین نيز به دهمين صادرکننده بزرگ کالا به ايران تبديل شد.

آمار گمرک ایران نشان می‌دهد که واردات ايران از استراليا، برزيل، قزاقستان، بلغارستان، عمان، بحرين، يونان و ليختن‌اشتاين نیز از نظر وزنی و ارزشی افزايش چشمگیری داشته است.

دلیل رشد شديد واردات ايران از کشورهای فوق هنوز نیازمند بررسی بیشتر در آمار ماه‌های بعدی است تا بتوان از احتمال تحول ویژه در تجارت ايران با اين کشورها سخن گفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.