ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع در «روانسر» کرمانشاه برای بخشش یک محکوم به اعدام

شماری از اهالی شهر روانسر در استان کرمانشاه با تجمع در مزار اميد مرادی از خانواده او خواستند تا از خون قاتل فرزندشان بگذرند. بنایر گزارش‌ها حدود پنج‌هزار نفر در این تجمع حضور داشتند.

شماری از اهالی شهر روانسر در استان کرمانشاه با تجمع در مزار اميد مرادی از خانواده او خواستند تا از اعدام قاتل فرزندشان بگذرند.

ده‌ها نفر از اعضای شورای شهر، فعالان مدنی و شخصيت‌های مذهبی و فرهنگی شهر روانسر در این تجمع حضور داشتند

روزنامه «شرق» روز يکشنبه ۲۸ ارديبهشت در گزارشی نوشت: «در اين تجمع که ظهر پنجشنبه هفته گذشته (۲۵ارديبهشت) برگزار شد ده‌ها نفر از کسبه، بازاريان، اعضای شورای شهر، فعالان مدنی و شخصيت‌های مذهبی و فرهنگی شهر روانسر حضور داشتند.»

بر پايه اين گزارش شمار تجمع‌کنندگان حدود ۵۰۰۰ نفر اعلام شده است. جمعیت از مکان خاکسپاری تا منزل خانواده مقتول راهپیمایی کردند.

اين گزارش می‌افزايد: «پدر مقتول به تجمع‌کنندگان گفته اجازه بدهيد با اعضای خانواده مشورت کنم و طی چند روزآينده نتيجه را اعلام می‌کنم.»

بنابر اين گزارش قاتل در حال حاضر در زندان «ديزل‌آباد» کرمانشاه به‌سر می‌برد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری ایران ـ شماره 46

    […]  تجمع در «روانسر» کرمانشاه برای بخشش یک محکوم به اعدام رادیو زمانه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ شماری از اهالی شهر روانسر در استان کرمانشاه با تجمع در مزار امید مرادی از خانواده او خواستند تا از اعدام قاتل فرزندشان بگذرند. […]

  • بهنام

    آفرین و درود بر مردم فهیم و شجاع روانسر که حداقل انزجار و اتحاد خود را نسبت به این اقدام ضد انسانی نشان دادند . این حرکت نشان از شعور و بالندگی مردم میدهد و امیدوارم در اقصی نقاط مملکت به وقوع بپیوندد . امیدوارم روزی فرا رسد که فرهنگ والای انسانی متجلی گردیده و دیگر شاهد وقوع چنین اعمال خشونت باری از هر دو طرف نباشیم .